piątek, 22 lutego 2013

My ghost inside you, soon will be

Nie mam pomysłu na ta notkę, ale piszę. Siedzę i słucham sobie Isomorphism. Całkiem fajnie.
Ostatnio znudziły mi się moje zwykłe włosy. Starałam się jakoś te tapirować, nakładałam tonę lakieru ale wyglądało to gorzej, niż bez tego. Zastanawiam się nad zrobieniem sobie prostej grzywki.

Jeszcze tylko piątek i weekend! Nie chce mi się jutro do szkoły, ale będzie informatyka. To taki duży +. Przypadkiem wpadłam dziś do gminnej biblioteki i jestem zaskoczona, ponieważ nie miałam pojęcia o jej istnieniu.


Ah, powinnam iść spać, nie wyśpię się. Ale obiecałam sobie że tą notkę napisze dziś, ale nie mam co pisać już... Wrzucę jakieś zdjęcia z neta, ostatnio sobie nimi cały dysk zawalam.




3 komentarze:

  1. Musimy sobie kupić obie creepersy i zadawać w nich szyku, hohoho :>

    ja za to nawypożyczałam książek z biblioteki jak głupia, a nawet ich nie czytam, szalona żelazna

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny masz styl ♥ :) ^^
    bardzo ładnego masz bloga ;P :)

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog zapraszam do nas ;)) mistakeandcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.