sobota, 23 marca 2013

If I'm lost please don't find me

Rano myślałam, że ta notka będzie trochę przymulona, bo jak wstałam, miałam zły humor, byłam smutna. Z czasem mi minęło. Zaczęłam coś robić i w ogóle. Ahh, myślałam, ze napisze tak wiele, tyle chciałam tu powiedzieć, a nagle zapomniałam co i jak... AAA, MAM AŻ 18 OBSERWATORÓW ♥♥♥ Miło mi bardzo, dziękuję!
Miałam sobie kupić różowe creepy, lecz niestety życie ukarało mnie brakiem towaru w magazynie. Kosztowałyby mnie 70PLN, co na polskich stronach z butami nie jest jakąś kosmiczną ceną. Po pewnym czasie przestałam rozpaczać i doszłam do wniosku, że może jednak dobrze się stało. Poczekam trochę, aż znajdę jakieś czarne na przecenie, hehe.
 Zastanawiam się nad pójściem do fryzjera, by zrobić sobie krótką grzywkę, bo obecna zakrywa mi całą twarz. Serio nie wiem... Nie będzie brzydko wyglądać?





4 komentarze:

  1. Jesteś bardzo ładna :D I w sumie trudno stwierdzić jak będzie lepiej :D Więc niestety nie umiem ci pomóc :c
    Co do creepersów i kasy....Ja mam to samo, ale ja sobie raczej creepersów nie kupię. Za to moim ostatnim nabytkiem na który polowałam ROK!! była bluza panda :3 I jestem z niej bardzo bardzo zadowolona...
    OCH KASO Z NIEBA LEĆ PRĘDZEJ *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, dziękuje :3
      Creepersy są moim numerem 1 na liście must have, jutro lecę do banku zrobić przelew ;D

      Usuń
  2. Jesteś taka śliczna :3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.