piątek, 29 marca 2013

Kawaii powers


Ha, ogarnęłam mojego tamblera. Teraz co 5 minut tam zaglądam choć i tak wiem, że nic nowego na moim dashu się nie pojawiło.
Jestem nową adminka na stronie PASTEL GOTH. Poprzedniej admince chyba już się nie chciało prowadzić fp, więc przekazała ją mnie. Obecnie jestem jedynym adminem, ale to dobrze. Nie chcę obecnie jej dzielić z nikim, wolę sama zrobić na niej porządek. Kto wie, może osiągnie kiedyś wielki sukces i będzie miała nawet 10.000 like? Z tego co sprawdziłam, jest to trzecia najstarsza strona o pastel goth na facebooku, a pierwsza w Polsce! Jestem ogromnie dumna, że weszłam w posiadanie tej strony.
Jakoś źle się czuję. Kręci mi się w głowie, przed oczami robi mi się czarno. Czuję się jak by krew mnie zalewała. Najchętniej bym się położyła i chyba właśnie to zrobię. Dobranoc.


4 komentarze:

  1. Oby mieli też czarne creepersy, jak będą też za 70zł to kupuję na 100%. *.*
    Też bym chciała przedziałek, ale moim wysokim czołem mogła bym straszyć ludziów. Jestem dożywotnio skazana na grzywkę. ;__;
    Wysłałam Ci zaproszenie na fb. :3 Google rzecze, że mieszkamy półtorej godziny od siebie. Pofatyguję się do Ciebie i ukradnę Ci butki jak już kupisz. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tylko takie creepersy : http://deashop.pl/produkt,549,Creepersy%20LS40168%20A%20BLACK
      Czarne ale z panterką. ;3
      Ja 2 lata temu chciałam prostą grzywkę, ale jak sie obcięłam to strasznie wyglądało...
      Jak miło, oczywiście zaakceptowałam c: Gorąco Ciebie zapraszam, właśnie woda na herbatę mi sie gotuje uwu

      Usuń
    2. Ja szukam na płaskiej platformie. Takich "tradycyjnych". ;c
      Nie omieszkam kiedyś wpaść, słodzę trzy łyżeczki. :3

      Usuń
  2. fajny blog, ciekawy post :-)

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.