poniedziałek, 18 marca 2013

Saccstry

Hejka. Cały weekend w domu przesiedziałam. Siedzę, jem( ityję), oglądam Nanę, przeszukuję internet, czytam książki do 3 nad ranem... Inni teraz wychodzą gdzieś, robią ciekawe rzeczy, MAJĄ PRZYJACIÓŁ.

Mam już wszystkiego dość, jestem padnięta. Z jednej strony chciałabym mieć zakończenie roku szkolnego, z drugiej strony idę do innej szkoły i mam spore obawy. Nasłuchałam się przerażających opowieści o tamtejszych nauczycielach, ale osobiście uważam, że są przekoloryzowane ze względu na niechęć do niektórych przedmiotów. Znam osobiście kilku nauczycieli stamtąd i hej, nie są tacy źli. Oby reszta okazała się podobna.
Na koniec wrzucam parę genialnych obrazów Saccstry :3 







Dziewczyna ma talent i wyobraźnię. Bardzo polecam jej dA >klik<
Haha! Mam już aż 15 obserwatorów :3 Miło mi sie na serduszku robi, jak widzę, że ludzie czytają mojego bloga. 

11 komentarzy:

  1. Z tymi znajomymi to tez tak mam. Chcesz ciastko? ;3
    A tak na serio to ludzie tacy są, ech, ja w zeszłym roku po prostu byłam smutna, ale nie ubierałam się na czarno czy coś, a ludzie i tak mówili że ze mnie emos jakiś ;_;
    Bu...
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie tez mówili, że jestem emo! :o

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah ja też mam tak ze znajomymi :c w ogóle to kocham twojego bloga bo jest taki kolorowy i w ogóle taki twój~<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyśmy tylko mieszkały bliżej :c omg, jak miło :3

      Usuń
  4. O jakie Leginsy . *,*
    Hehe , podobne zamawiam . : )
    TYLKO W WZORKI. ; P
    OBSERWUJEMY , BO JA JUŻ , ; **
    POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dodaję sie do obserwujących ! :3

      Usuń
  5. omg !! zabójcze legginsy !!

    pewnie że obserwujemy ^^
    ja już teraz ty
    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może moi znajomi tak mają ze mną... bo mi się nigdy nie chcę wychodzić i znikam na parę tygodni, a później zapraszam na noc.

    Też bym chciała takie legginsy. :C

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.