niedziela, 21 kwietnia 2013

Kawaii as fuck



Minął tydzień od moich urodzin, jakoś dziwnie mi się mówi mój aktualny wiek. Tak głębiej myślę i przecież ja za niecałe pół roku idę do nowej szkoły. Oczywiście, jak to każdy, ja tez muszę zostać zhejtowana na asku, bo bez tego się nie obejdzie! Chodzi o to, ze w nowej szkole nie będę lubiana, że już niby wszyscy (mnie tam 9/10 ludzi nie zna, ok) mnie już nie lubią i obgadują. A powody? Bo oglądam szatańskie chińskie bajki, nie ubieram się oryginalnie(nie ogarnęłam trochę tego... Chodzi o to ze nie mam oryginalnego stylu, czy oryginalnych ubrań? Skąd wy w ogóle możecie wiedzieć co ja noszę? Kiedy wy mnie widzicie?) oraz że lubię Szatana(zapewne myślą tak dlatego, bo oglądam bajki).
W zeszłą sobotę przyjechała do mnie Olcia, która wrzuciła mnie do wanny i zaczęła lać wodą. Thx girl. Na urodziny dostałam od Olki biżuterię oraz kredkę do oczu. Ogólnie bardzo piękne rzeczy, jeszcze raz dziękuję! ♥

Następną notkę planuję poświęcić stylowi pastel goth, napisac co i jak. Podoba się pomysł?





17 komentarzy:

  1. Mnie nigdy nie interesowalo co o mnie ludzie mowili. Bylam gnebiona za Ateizm oraz moja matka byla nauczycielka. Nawet nie przez mange&anime. Ludzie zawze znajda sobie powod, ktorym sie od nich odrozniasz zeby cie hejtowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, ludzie szukają czegokolwiek by hejtować, przez to czują się fajniejsi i myślą że się wybiją. W tamtej szkole to się sprawdza.

      Usuń
  2. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj ;>
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie tu !
    jasne , że obserwujemy ty pierwsza :*
    jeśli już zaobserwujesz daj mi znać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie gadali, gadają i gadać będa tak ze się nie przejmuj :)

    Ładny blog, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co ludzie maja do gadania o Tb jak nawet nie wiedzą jaka jesteś... -.-
    obserwuję : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nawet mnie nie znają, więc nie powinni mieć najwięcej do powiedzenia.
      Dziękuję ♥

      Usuń
  6. Kocham pastel goth ♥ w ogóle nie przejmuj się tym, co sądzą o Tobie inni. Oni za Ciebie nie żyją i oni za Ciebie nie umrą.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawda, zdaniem innych nie powinno się przejmować.
      Jak zobaczyłam że to ty do mnie napisałaś to strasznie się ucieszyłam c: Kocham twojego bloga, już go sporo znam (nawet chyba całego przeczytałam) ♥

      Usuń
  7. Cześć. Odpowiadam na Twoje pytanie dotyczące wagi.
    Sama konkretnie nie wiem ile ważę. Coś koło 50-55 kg. Nie zwracam na to uwagi ile ważę. I nie jestem idealna. Dużo mi brakuję do idealnego wyglądu w stroju kąpielowym, ale jestem leniem, więc nic z tym nie robię. Kiedyś pożałuję mojej głupoty, ale wtedy będę się martwiła. Na razie noszę odpowiednie ciuchy w trochę większych rozmiarach, więc wyglądam dobrze.
    Pozdrawiam Zusana ^u^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie wyglądasz dobrze właśnie. Nie za chuda, nie za gruba, w sam raz c:

      Usuń
    2. Mówię Ci: to przez ciuchy ;)

      Usuń
  8. ja tam zawsze mialam w dupie co mowia o mnie.
    czekam na notke o pastel goth ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. notka już jest http://cute-horror.blogspot.com/2013/05/pastel-goth-oh-my-goth.html
      c:

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.