piątek, 12 kwietnia 2013

Blow me, it's my Birthday!

Ukradzione od Som, mam nadzieję że się nie gniewasz, ale nie mogłam nic lepszego znaleźć  ^^''

Tak, są moje urodziny. Nie pisałam wcześniej żadnej notki bo mi się nie chciało i nie było o czym pisać. Jestem już po teście szóstoklasisty, z czego się cieszę, bo był straaasznie łatwy!
Wczoraj zrobiłam sobie wolne od szkoły, bo były 2 kartkówki (nauczycielki powiedziały że mi specjalnie trudniejsze dadzą, nieee) i przy okazji sobie wypad do Kielc zrobiłam. Myślałam, że kupię sobie więcej rzeczy, ale jest ok. TO PRZEZ TO, ŻE JAK WESZŁAM DO CLAIRE'S TO MNIE WSZYSTKO POCHŁONĘŁO I NIE MOGŁAM SIĘ ZDECYDOWAĆ, AŻ NIC NIE KUPIŁAM. Ale w sumie wiecie co? Chyba nigdy sobie tam nic nie kupię. Już pomijając moje niezdecydowanie, uważam, że mają tam okropnie wysokie ceny. Guys, naszyjniki za 40pln? Powodzenia życzę.
Udało mi się zdobyć pastelowe trampki za 50, są ładniutkie.

Jutro przyjedzie do mnie moja kochana Olcia, która ma urodziny kilka dni po moich, więc razem postanowiłyśmy coś kupić. Mam dla niej bluzkę, oby się spodobała.




8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!
    Podzielisz się z nami późniejszymi wynikami testu? Ja jakoś niespecjalnie inteligentna jestem, albo po prostu nie podeszłam do tego z dystansem. Ale miałam na próbnym 32 a prawdziwym 29.
    Uuuch.
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Pochwalę, jak będzie czym ;)

      Usuń
  2. Troszkę spóźnione - sto lat. :3
    Ja tę potrafię spędzić w claire's pół godziny, a kupić jedną rzecz. * _ *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję c: No, duży wybór, ale muszę przyznac, że też ceny niezłe są ;D

      Usuń
  3. gdzie kupiłaś te trampki? c:

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.