czwartek, 23 maja 2013

DIY: Eyeball bow

Kiedyś znalazłam filmik,  na którym dziewczyna robiła kokardki z gałkami ocznymi. Niestety nie mogłam znaleźć go. :c
Postanowiłam, że sama sobie takie sprawię, oto jak to robiłam. Moja nie wyszła tak znakomicie jak jej, ale i tak ja kocham, moje pierwsze, małe DIY ♥
Sorry za jakość zdjeć, mój aparat nie jest mi czasem posłuszny.

1. Z modeliny należy ulepić połówkę kuki.


2. Z mniejszych kawałków podoklejać źrenicę, tęczówkę i nerwy.


3. Wsadzić do piekarnika by stwardniała modelina (trzymałam przez 8 minut w temperaturze 195ͦC).


4. Wyciąć z jakiegoś materiału pasek o wymarzonej długości (ja użyłam filcu).


5. Zakleić końce paska, by trochę na siebie zachodziły.


6. Tam gdzie zostało złączone i po przeciwnej stronie zgiąć do środka i zakleić, by powstała taka  kokarda.


7. W środku, pomiędzy tymi sklejeniami również trochę złapać klejem. Następnie wycia mały paseczek filcu by owiną środek kokardki. JEŚLI się chce mieć wsuwkę zamiast spinki, najpierw zanim się oklei kokardkę tym małym kawałkiem, należy nasunąć na niego tą wsuwkę. 



8. Przykleić oko.


~GOTOWE~

jestem strasznie zadowolona z tej pierdółki. Kocham ją! ♥
Podoba wam się? Sami sobie taką pierdółkę zrobicie? :3

Chodzą na internecie, już nawet na allegro są za gdzieś po 17 + dostawa. Osobiście wolę się zabawić, niż iść na łatwiznę. 




Papa~

12 komentarzy:

  1. Też chciałam ja kiedys zrobić, ale stwierdziłam, że to nie na moje nerwy, więc zamówiłam sobie te z Kreepsville 666 ;-; Ale Twoja jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Wydawało mi się, że zejdzie mi z tym dłużej, ale chciało mi sie robić i zajęło mi to niecałą godzinkę c:

      Usuń
  2. Ooo, chyba sobie raz pokombinuję rózne pierdółki z modeliny, mam jazdę na różne rogi nei robi, np. zrobić takie jak mają sarny xD" (wiem, to dziwne)
    No, a co do oczy to mam kolczyku kulki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci wyszło. Instrukcja tez przejrzysta i do zrozumienia. Jak znajdę czas(i kupię modelinę:P) to sie za to zabiorę. Ale raczej znając moje zdolności nie będzie najładniej. Nie wiem do czego będę to nosić ale podoba mi się. Masz zamiar dodać jeszcze jakieś DiY? Skoro ten był 1 to liczę na kolejne:D
    Ps. Ciekawy blog. Pastel goth jak styl strasznie mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą jeszcze~
      Dzięki tym oczom jakoś zapaliłam sie do DIY i następną rzeczą jaką mam w planach zrobic to opaska z kwiatami :3

      Usuń
    2. Ciesze się. Będę czekać niecierpliwie na opaskę. Bardzo taka chce a na razie krucho z funduszami:(

      Usuń
    3. One są drogie, ponieważ wielu modnych artystów je nosy (np. Lana).A jest znacznie tańszy sposób na to c:

      Usuń
  4. Całkiem ładnie wyszło. Jak byłam mała to uwielbiałam lepić z plasteliny i modeliny. Przypomnę sobie chyba dzieciństwo i też spróbuję takie zrobić. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak byłam małą uwielbiałam to robić c:

      Usuń
  5. Świetne są te kokardki, ale ciągle mi brakuje pomysłu z czym mogłabym nosić taką spinkę ;)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie ja nosić do mojej koszulki z zombiakiem c:

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.