niedziela, 12 maja 2013

Liebster Award ♥

Zostałam nominowana do Liebster Award ♥ Słyszałam o tym na innych blogach, ale nawet nie myślałam, że mi się to przytrafi! Nominowała mnie kochana Konfiturka (followujcie ja!!) i bardzo Tobie za to dziękuję!
Chodzi o to, że trzeba odpowiedzieć na zadane pytania i samemu kogoś nominować (chyba aż 11 osób, ale ja nie czytam wielu blogów, wiec będzie mniej).


PYTANIA

1. Czy uważasz się za osobę oryginalną? 
Może odrobinę, nie wiem, nie potrafię tego sama stwierdzić.

2. Przywiązujesz wagę do ubioru?
Ani trochę, serio.

3. Masz określony styl, którym chcesz wyrazić siebie?
Nie mam, niestety.

4. Posiadasz jakieś większe kompleksy?
Oczywiście, posiadam sporo kompleksów. 

5. Masz swoje zdanie, którego mocno się trzymasz, czy często ulegasz ludziom?
Mam swoje zdanie i raczej nigdy nie ulegam innym. 

6.  Wymień wszystkie zwierzęta jakie miałaś.
Miałam 2 koty i chyba 6 psów.

7. Lubisz, gdy ktoś Cię chwali? Czujesz się wtedy zażenowana, szczęśliwa a może dumna?
Chyba lubię, aczkolwiek nie jest mi to potrzebne. Zdaję sobie sprawę, że jestem z czegoś dobra bez opinii innych.

8. Co cenisz u innych ludzi?
To, że zachowują się normalnie, odpowiedzialnie i są inteligentni.

9. Czy co wakacje gdzieś wyjeżdżasz? Jeśli tak, gdzie byłaś?
Tylko raz mi się zdarzyło gdzieś pojechać, a mianowicie do Niemiec. 

10. Najgorsza sytuacja, która przydarzyła Ci się w szkole?
Hm... Nie wiem, chyba nie było takiej sytuacji.

11. Malujesz się? Jeśli tak, to od kiedy? Lubisz to, czy po prostu chcesz ukryć niedoskonałości?
Maluję się, ale strasznie rzadko. Mam niezbyt ładną twarz, wiem o tym, ale niestety nie umiem się malować. 

MOJE PYTANIA

1. Od kiedy blogujesz?
2. Dlaczego skusiłaś się na prowadzenie bloga?
3. Twoje największe hobby?
4. Jak widzisz sobie w przyszłości?
5. Obchodzi Cię to, co mówią o tobie inni?
6. W jakim sklepie najbardziej lubisz kupować ubrania?
7. Jaką cechę cenisz u innych najbardziej?
8. Jakie miejsca chciałabyś odwiedzić?
9. Jaki masz styl?
10. Jakiej muzyki słuchasz?
11. Co byś chciała zmienić w swoim wyglądzie?

NOMINUJĘ


6 komentarzy:

  1. mam podobne odpowiedzi :)

    /obserwuje :)
    /wpadniesz do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, ale mi miło :3
    Dziękuję!
    Btw. masz grzywkę!
    Ścięłaś grzywkę i włosy, czy to tylko tak wygląda na zdjęciu?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tak zaczesałam się, ale jutro chyba pójdę do fryzjera by sobie grzywkę zrobić. c:

      Usuń
  3. Przecudowny wygląd bloga,ogólnie blog *o*
    Niemcy,kurde,teraz przez mojego wychowawcę,który uczy niemieckiego bawi mnie wszystko,co związane z Niemcami...Też tam byłam.
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. super, zapraszam do mnie http://bywiktorias.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.