sobota, 18 maja 2013

☆NEW HAIRSTYLE☆

Cześć♥ Na wstępie chciałabym powiedzieć, że strasznie dziękuję za aż 32 obserwatorów. Bardzo mnie to motywuje, gdybym mogła to bym was uścisnęła.
Przedwczoraj zaszła u mnie zmiana, a mianowicie obcięłam włosy. Podcięłam włosy o jakieś  10cm i zrobiłam sobie prosta grzywkę. Jestem szczerze zadowolona z niej. Spodziewałam się, że będę wyglądać tragicznie i nie będę chciała wyjść z domu.


Ostatnio myślę nad zamówieniem ubrań przez internet. Trochę się boję, bo nie wiem jak będą na mnie leżeć, a i cena za przesyłkę jest całkiem duża. Wczoraj byłam w galerii i nic mnie jakoś nie zaciekawiło. Mama oczywiście była zła z tego powodu, ponieważ mam bardzo mało ubrań, ale nie mam zamiaru kupować czegoś, co mi się nie podoba.




12 komentarzy:

  1. Moim zdaniem bardzo ładnie ci w takiej fryzurze :D Ładnemu we wszystkim ładnie!
    Gratuluję obserwatorów ;)
    Ja mieszkam w Warszawie, yaay. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ci w tej fryzurze. Co prawda nie widziałam cie w żadnej innej, ale nie waaażne \(°¬°)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c: Zobacz poprzednie notki, tam są zdjęcia c:

      Usuń
  3. Zajrzyj do H&M oraz New Yorkera - powpadały tma nowe ciekawe ciuszki i zawsze mozna z tych sklepów coś wyłapać, sa chyba jednymi z większych takich sieciówek, jak również C&A (tylko tam nie byłam ostatnio, ale witryny sklepowe nawet, nawet wyglądają). A jak nie wiesz co byś chciała kupić to popatrz na jakies obrakzi z inspiracjami a potem idź do sklepu na poszukiwania.
    Co do internetu najpierw może zacznij od allegro. jest duużo tam ciuszków tanich, a z sieciówek. Chociaż z ebaya tez przychodzą dobre ubrania, tylko proces zakupu jest bardziej uciążliwy. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. A cod o fryzurki rzeczywiście ładnie Ci i chyba lepiej patrząc na fotke z poprzedniej notki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w najbliższym czasie wybiorę się do jakiejś galerii. W tamtej notce było to tylko takie zaczesanie ;D

      Usuń
  5. crazy cool Looks of you all!! :) like it

    http://the-unfinished-painting.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem lepiej ci było w tamtej grzywce.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Wyglądałam trochę jak taki typowy gimbus haha :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.