sobota, 4 maja 2013

PASTEL GOTH, OH MY GOTH!


Czym jest pastel goth? Ciężko powiedzieć. To połączenie 'creepy' ze słodkością. Mnie osobiście urzekł ten styl, jak coś takiego znajdę to kupuję c:



WŁOSY
Kolor ich jest dość ważny. Można je zafarbować lub nosić peruki (jak np. znana PastelBat). Raczej teraz, w czasie szkoły nie wolno mi pofarbować włosów, ponieważ jest u mnie takie coś, że nawet jak się to zrobi, to i tak znów trzeba je pofarbować na swój. 




UBRANIA
W tym przypadku wszystko jest możliwe. Zależy jak się je złączy. Wszystko ciemna, wszystko jasne, lub połączone. W sklepach takich jak H&M, C&A, CROPP itd. znajdzie się ubrania w takim typie (np. klik, klik, klik i klik). Na dole są linki do sklepów. A wiec, tu można się ubrać całemu na czarno, ważną role będą miały dodatki. Popularne są motywy krzyżów, czaszek, yin yang itp. Można się pobawić w DIY, pofarbować coś, podoczepiać ćwieki.

BUTY
Popularne są w tym przypadku creepersy, lecz nie tylko one się nadają. Mogą to być martensy, lity, trampki nawet też, widziałam u paru lasek na tumblrze i nieźle się zgrywały, również jakieś lolicie.


AKCESORIA

Według mnie to chyba najważniejsza część, lecz co tu pisać? Krzyże, czaszki, kości, gałki oczne, wszystko pasuje. Dalsze zdjęcia wyrażą to piękno.








SKLEPY
Można kupować przez internet, albo poszukać czegoś u siebie. Jak wcześniej pisałam, H&M itd. Albo nawet w Second Handach! Ruszyć tyłek i czegoś poszukać. Wiem, są ludzie, którzy się tego wstydzą, ale serio, nie ma czego. Osobiście kupuję tam czasami i trafiają mi się tam takie ciuchy.



ZNANI

Murderotic

Irodohieru

PastelBat


Juria

Ignis-ai

Violet E

PIERDOŁY








KONIEC.
I jak, podobała się notka, czy raczej nie?

25 komentarzy:

  1. podoba mi się twój blog. ;)
    +zapraszam do mnie
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję c:
      ja ciebie też obserwuję :3

      Usuń
  2. Notka mi się podoba. Też lubię ten styl. c:
    A włosy prawdopodobnie na zakończenie roku pofarbuję na pastelowy fiolet, mam nadzieję, że przeżyją rozjaśnianie...
    A Ty jak byś chciała fioletowe końcówki na chwilę, to możesz gencjaną/pioktaniną zrobić. Łapie nawet ciemne włosy, nie niszczy ani troszkę, na moim średnim brązie zmyła się po 2 myciach. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam właśnie o piance, ale myślałam się że na moje się 'nie załapią'. Mam jasny brąz, ale jak u ciebie się nawet udało, to i ja spróbuję c:

      Usuń
    2. Pianka by Ci też złapała. Moja koleżanka ma jasny brąz, farbowała na fioletowo i złapało, tylko potem zrobiła jej się taka czerwień wchodząca w bordo i nigdy nie zmyła.
      Jak chcesz zobaczyć efekt pioktaniny/gencjany (to chyba to samo, nie wiem już co na mojej buteleczce pisało), to w którejś mojej notce jest gif z fioletowymi włoskami (tylko niestety troszkę zmieniony kolorystycznie). ^.^

      Usuń
  3. Lubię ten styl, ale chyba jestem z jedną osób, która podziwia tę wyjątkowość u innych zamiast sama chcieć ją nosić. :3
    Ogólnie podoba mi się cała notka, sposób, w jaki ją "ułożyłaś", dzięki temu wszystko jest przejrzyste. Zdjęcia po bokach, opis na środku, do tego gwiazdeczki ^__^
    Sama treść każdego twojego posta sprawia, że czekam na następne z niecierpliwością!
    Cały twój blog jest świetny i do tego jesteś ładna i inteligentna :D

    *JA PSYCHOL* nie no, nie bój się mnie :D To po prostu długi komplement ułożony w piękne wypracowanie, hyhy.
    pikselizacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo czasu spędziłam na pisaniu tego, zbieraniu zdjęć . Układ wymysliłam rano, nie miałam co robić, ale bałam sie że mi nie wyjdzie, ze mało miejsca, a tu w sam raz c:
      Nie jesteś psycholem (według mnie XD) twoje słowa są strasznie miłe, że aż chce napisac nową notkę! ♥

      Usuń
  4. :)
    Ja, unikacz blogowych konkursów i innych takich, mimo wszystko wzięłam udział w odpowiadaniu na pytania w Liebster Award, przez co mianuję także ciebie :)
    pikselizcja.blogspot.com
    Mam nadzieję, że odpowiesz na moja żałosne pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko, ale radość~
      Niby taka pierdoła, ale jak cieszy!

      Nawet już dzis zrobię notkę i odpowiem ♥

      Usuń
  5. Fajny post ♥.♥ Bardzo lubię ten styl i sama się tak ubieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie~
      Może dodałabyś na swojego bloga jakies pastelowe stylizacje? ♥

      Usuń
  6. Genialna notka! To od pewnego czasu jedna z moich ulubionych inspiracji :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastel goth choć sama się w ten sposób nie ubieram ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam sie nad ubieraniem w takim stylu i Twoja notka bardzo mi sie przyda..^^ ale roszke za malo napisalas a propos wlosow i ich koloru..xp czy one musza koniecznie byc pastelowe.? I czy w gre wchodza tylko kolory rozowy fiolet i blond.? Bo ja osobiscie kocham swoje czerwono-niebieskie wlosy i nie chce ich zmieniac..:c ale poza tym notka bardzo pomocna..^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam sie nad ubieraniem w takim stylu i Twoja notka bardzo mi sie przyda..^^ ale roszke za malo napisalas a propos wlosow i ich koloru..xp czy one musza koniecznie byc pastelowe.? I czy w gre wchodza tylko kolory rozowy fiolet i blond.? Bo ja osobiscie kocham swoje czerwono-niebieskie wlosy i nie chce ich zmieniac..:c ale poza tym notka bardzo pomocna..^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ouh, jak za mało, to przepraszam ^^'' Otóż nie trzeba akurat, mogą być najzwyklejsze brązowe. Na mojej stronie Pastel Goth na fb jest konkurs, tu jedna z kandydatek : http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/1075661_307187989418839_1008360845_n.jpg
      I zobacz, gdyby tu były pastelowe włosy, to by się wszystko zmywało. Weszłam na jednego z twojego bloga i zobaczyłam zdjęcie z twoimi włosami, i uważam, że nadają się ♥
      Ciesze się, że pomocna, lecz niestety chyba aż za bardzo. Już widziałam 2 blogi, w których treść jest po prostu moja, tylko pisana słowami innej osoby. Gdy są podane linki do sklepów są w IDENTYCZNEJ kolejności co u mnie, co mnie bardzo irytuje, ale już nie chce mi się wojen toczyć.
      Ale i tak, dziękuję <3

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Heya, dodałam siebie do witryny obserwujących, bo masz całkiem interesującego bloga. Podoba mi się ten styl i zawsze jestem ciekawa zobaczyć lub dowiedzieć się czegoś nowego.Także zapraszam do siebie tengoku-no-tegami.blogspot.com
    Powodzenia.
    Nowa czytelniczka Emikorenai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję, twój blog też jest bardzo interesujący! Widać, że chce ci sie pisać i robisz to ładnie, również obserwuję :3

      Usuń
  12. Super notka
    Ps zapraszam do siebie
    http://smerfinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Kocham pastel goth <3
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog i opis notki bardzo przydatny zapraszam do mnie tez temat pastel goth'a :) http://bywiktorias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej kocham pastelgoth, wiec kocham twojego bloga aww 😍

    pastelowa-kawaii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.