poniedziałek, 22 lipca 2013

La cocaina no es buena para su salud

Nawet sobie sprawy nie zdawałam, że aż tyle czasu minęło od poprzedniej notki. W ogóle wchodzę w statystyki i dziś 48 wyświetleń, ktoś na to wchodzi, milo ♥ Tak, dla mnie to dużo. Pamiętam jak pisałam pierwsza notkę i 50 obserwatorów to ja planowałam może zdobyć pod koniec roku.
Już nie jestem sama adminem na Pastel Goth, dołączyła do mnie Namu, ręka prawdziwego pastel gotha sie przyda ♥ I w ogóle jest strasznie miła. Ah, no i w poniedziałek będzie niespodzianka! Muszę się ogarnąć, bo trzeba jakoś normalniej żyć. Chce normalnie chodzić spać, lecz nie mogę, bo nie czuje zmęczenia, a potem śpię długo.
W tym tygodniu zaliczyłam 2 lumpy i fajne rzeczy tam znalazłam. Kilka bluzek, spodenki, 2 spódnice i to wszystko w bardzo dobrym stanie.Jedna bluzka jest z jakiegoś konwentu z 2004, wygląda jak nowa i ma nadruk z Wolf's Rain, a że uwielbiam to anime, to koniecznie musiałam wziąć.( ´`)☆  Strasznie lubię lumpy. Są magiczne i nigdy nie wiadomo co się znajdzie.
Z takich lepszych newsów to jest to, że kupiliśmy lustrzankę. Ogromnie się ciesze, bo w końcu będę miała coś co robi ładne zdjęcia. Było to takie moje małe marzenie, nie mówiłam tego mamie, bo myślałam, że powie coś w tym stylu 'czy wiesz, ile to kosztuje', a tu proszę, niespodzianka.







I piosenka z tytułu notki, kocham CC

12 komentarzy:

  1. myslisz ze jestes niewiadomo kim a jestes niczym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszłaś na zdjęciach :3 Polubiłam stronkę na Facebooku, jest bardzo ciekawa, tak jak cały ten blog :)

    http://fuckingdelusional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga Namu, jest zadziwiająca i ma dobre poczucie stylu. A ten filtr jest fainy, taki sybtelny, też go bardzo lubię.
    Co to fotek, bardzo chcę mieć creepersy, jaram się ich widokiem^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chcę je mieć, są cudowne~ Widziałam w tk maxxie creepersy z TUK za 120 zł lecz niestety jedne o rozmiar za duże, drugie o rozmiar za małe D:
      Z tego co słyszałam creepersy z sequinshoes.pl długo wytrzymują i są w miarę tanie i chyba tam zamówię c:

      Usuń
  4. boże olcia, jak mi znajdziesz legginsy jak z drugiego tamblerciowego zdjęcia w miarę ok cenie to ci kupię internet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem były (i może ciągle są) w hm. A tak to szukałam w internetach i tylko jebaj http://www.ebay.co.uk/bhp/ying-yang-leggings
      Możesz obszukać allegro co jakiś czas, grupy na fb, tk maxx.

      Usuń
  5. Witaj. Pamiętasz mnie? Tutaj Jenna z bloga In Memory of Hell. Teraz mam nowe konto i bloga, więc serdecznie zapraszam: www.dying-enfer.blogspot.com :)
    Ja nigdy w swoim życiu nic nie kupiłam w lumpeksie, mieszkam w małej miejscowości i jest tu parę lumpeksów, ale chodzą tam jedynie staruszki i ubrania są tam jedynie dla osób w takim wieku. ;___;
    Też chcę lustrzankę. *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam! Szczerze mówiąc nawet tęskniłam za tobą. Pamiętam jak weszłam na twojego bloga, a tam mi pisze, ze został usunięty. Chciałam napisać do ciebie na tumblra, to samo. Pisz mi pisz dużo notek na swoim blogu, bo jesteś jedną z moich ulubionych blogerek ♥

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.