wtorek, 17 września 2013

DIY: Przypinka

Tak, jakoś mi zeszło z tym DIY. Planowałam je od już wakacji, ale... Brak dostępu do aparatu i w ogóle. Lecz w końcu się zebrałam! Mam nadzieję, iż może ktoś skorzysta z pomysłu. Jestem zbyt leniwa, by zamawiać. Chociaż w sumie, jak kto woli.



Bierzemy jakąś przypadkową przypinkę. Je swoją znalazłam w koszyku ze spinkami, ok.



Podważamy część z obrazkiem i go zdejmujemy.




Przykleić obrazek jaki chcemy mieć, jakoś go z tyłu obwinąć i nałożyć tą pokrywkę, czy co to tam jest. 


Teraz tylko dodać agrafkę i w sumie to koniec.

Jest fajna i rzuca się w oczy. ♥

Tak może trochę z dzisiaj... A więc, muszę się pochwalić, iż mam nowe okulary. Jestem ślepa jak kret, chociaż są osoby, które maja większą wadę. Aktualnie w lewym oku mam 2.75 a w prawym 2.25 (oczywiście na minusie). Po wyjściu od optyka z radości zaczęłam mamie czytać różne ogłoszenia na szybach sklepów, a mama się śmiała ze mnie i żartowała o moim wzroku. Za okulary dałam 130 zł, a więc naprawdę mało. Podobają mi się, chyba mi w nich dobrze. W sumie to oceńcie.


I jak? Wydaje mi się, iż nie ma tragedii. W ogóle to Kyrie, dostałam na asku około 30 pytań, że niby jestem ładna i mam dodawać zdjęcia, to żart, co nie? Bo nie rozumiem jak można tak się moją osobą zachwycać ._. 
Poza tym kupiłam sobie nowe buty. mam nadzieję, że chociaż wytrzymają ze 2 lata. Szalenie mi się podobają, a szczególnie mojej mamie, opowiada mi, że miała bardzo podobne. Kocham przeglądać jej stare Zdjęcia, w sumie nadawałyby się na mojego nowego fanpejdża Grunge Fashion



Strasznie polubiłam ten aparat. Robi ładne zdjęcia, jest lekki i bardzo poręczny. I w sumie ta waga w tle... Ważę się codziennie. Od początku wakacji schudłam już 5 kilo, yay! 


Dość długa mi ta notka wyszła! Nawet się nie spodziewałam. No cóż, miło było, papa ♥

24 komentarze:

  1. Masę razy tak przerabiałam przypinki, np. z nazwą fanpejdża na fejsie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja płacze bo wiekszość moich przypinek ma jeszcze tą plastikową folie i mi żal to psuć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym takich nie psuła, bo właśnie żal. U mnie zawsze znajdzie jakieś tandetniejsze i nudne. :'D

      Usuń
  3. mam chyba już trzeci rok amrtensy i się sprawdzają~
    gorzej jak wejde w zbyt głeboka kałużę xD"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, boję się, że mi się poodklejają po bokach ;_;

      Usuń
  4. A podobno nie powinno ważyć się codziennie, a w znacznych odstępach czasowych :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale lubię się ważyć, ponieważ już nie panikuję gdy widzę te cyfry C:

      Usuń
  5. Jesteś wspaniałą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za aparat? *.* robi świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na ulicy Sienkiewicza w Kielcach, lecz są też na stronie~
      http://www.mcarthur.com.pl/113/glany-w13-f-wl-04-bd/19460/

      Usuń
  8. Ej, poprzednia wersja tez jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, zostawiłam sobie tą folijkę, by założyć ją na inną przypinkę. Zdjęłam z tej, bo chciałam zrobić na największej przypince jaką mam, by było widocznie ^^

      Usuń
  9. Bardzo ładnie Ci w tych okularach ♥ (*h5* też robię przypinki tym sposobem :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że twoje przypinki były dla mnie inspiracją? :D Przeglądałam twoje zdjęcia i tak myślę sobie, że kupujesz je na jebaju czy gdzieś i w sumie wpadł mi do głowy pomysł, bym sama zrobiła haha~

      Usuń
  10. Spiepszyć acdc... Kupić glany. Nie, to nie hejt. Po prostu mnie to przerosło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, chciałam się zapytać na jakim programie przerabiasz te napisy, plan lekcji itp? <3
    PS: ŚWIETNY BLOG. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie photoscape i pobieram masę czcionek z dafont.com
      Dziękuję ♥

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.