sobota, 7 września 2013

Niechcemisię + Liebster Award

Jak tam pierwszy tydzień szkoły? W moim przypadku już zaliczyłam pierwszą pracę domową na przystanku robioną. Tą notkę poświęcam szkole szkole głównie i nominacją do LBA. Pisze ją ogólnie bez weny bez niczego no ale okej. W sumie to mam cholerne szczęście w tym roku, bo mam strasznie lepiej niż Ia (jestem w Ib, sa tylko 2 klasy, mało strasznie ludzi poprzychodziło). W klasie mamy 24 osoby, wszyscy ogarnięci, zabawni, mili... a przynajmniej tak mi sie wydaje. Nauczyciele też są raczej okej, trafiłam na fajnych. Na plan nie narzekam, ale... 4 wuefy. CZTERY. Niby super, może schudnę, ale na 1 lekcji 4 kółeczka wokół stadionu i mam zakwasy do dziś AHKJFLSAFJGK. Nie no przeżyję, mam nadzieję. A u was jak z planem?
Jejku, ostatnio naoglądałam się starych zdjęć mojej mamy i jej ciągle mówię o tym, ze te zdjęcia są cudowne. Mają swoją swoją taką magię ♥ Była taka piękna omg, no i w sumie to ciągle jest ♥

Zostałam nominowana do LBA przez 2 bloggerki, jak miło ♥ Lecz niestety jest problem... Nie mam kogo nominować D': No ale odpowiem na pytania, bo notka by była krótka i w sumie to fajne 8')

Nominowały mnie Emikorenai i Ayame ♥ Dziękuję ślicznie.

Pytania od Emikorenai :

1. Gdyby wypadła szansa coś radykalnie zmienić w życiu, co by to było? Wydaje mi się, że raczej nic.
2. Lubisz siebie? Czasami są chwile, ze wprost nienawidzę, lecz uważam, ze jestem okej.
3. Jakiej muzyki słuchasz? Głównie staroci.
4. Co odczuwasz, gdy widzisz czyjś ból? Nigdy jeszcze nie byłam świadkiem jakiejś poważniejszej takiej sytuacji, nie umiem ocenić.
5. Ulubiona pora roku? Jesień.
6. Ile masz lat? Mam 13 lat (nie uważajcie mnie za jakiegoś głupiego gimbusa pls).
7. Co Ci daje pisanie bloga? Radość, nowe znajomości.
8. Uważasz, że jesteś artystyczną osobą? Wydaje mi się, że tak.
9. Jaki masz talent? Często słyszę, iż mam talent do malowania i języków.
10.  Lubisz czytać? Kocham czytać ♥
11. Czy tolerujesz pijaństwo? Wydaje mi się, że tak, lecz jakieś nałogowe mnie odtrąca.

Pytania od Ayame :


1. Jaki kraj chciałbyś zwiedzić? Dość dużą ilość krajów Azjatyckich.
2. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa? Wstawanie rano w domu babci, jejku, uwielbiałam to.
3. Najdziwniejszy sen? Mam często gejowskie sny (don't ask pls) i jak mi sie przypominają to takie trochę wtf, o czym ja śnię i jak bardzo mam zryta psychę.
4. Wolisz komputer, laptopa, netbooka czy tablet? Komputer,  zdecydowanie.
5. masz ulubiona gre na PC? (jaką?) Oczywiście, że mam, a mianowicie Heroes of Might and Magic III i.
6. Ulubiony kolor? Czarny.
7. Ulubiony przedmiot w szkole? Wydaje mi się, iż niemiecki, ponieważ znam ten język i robię inny materiał niż klasa.
8. Co robisz zazwyczaj po lekcjach jak wrócisz do domu? Kładę się na kanapie, narzekam na życie, potem oglądam TV/siedzę przed komputerem.
9. Ulubiony styl modowy z Japonii? O jejku, w sumie to ich dużo, aktualnie mnie urzekł Cult Party Kei ♥
10. Od kogo czerpiesz inspiracje? Nie czerpię jakoś inspiracji, lecz jeśli już to randomowi ludzie z tumblra.

11. O jakim pokoju/sypialni marzysz? Oh, jakiś delikatny pokój, białe meble i łóżko z baldachimem ♥

Dziękuję jeszcze raz za nominację, lecz jak mówiłam - nie mam kogo w sumie nominować. Wszystkich, których chciałam nominowałam w majowej notce do LBA lub w poprzedniej do versatile blogger.



Ciekawi mnie, czy ktoś ze szkoły kiedyś natrafi na tego bloga.

14 komentarzy:

  1. co ja bym dała za 4wf XD
    ja mam 16 w tyg ( klasa siatkarska)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16?!!
      JAK TO.
      ;O
      Ja bym chyba umarła. No nieźle.

      Usuń
    2. ;_____________; 16 jejku płaczę dla ciebie

      Usuń
  2. To masz fajnie!
    Jestem w 2a, do mojej klasy W MIARĘ się przyzwyczaiłam...
    aczkolwiek prawie nie mam nikogo do rozmów, może ze 3 dziewczyny. Reszta szkoły to typowe "gimbusy" czy ludzie "idealni", dbający o swoją reputację, wiesz. "YOLO YOLO" i inne takie. To denerwujące. Nauczyciele są okropni, szkoła zupełnie nieprzytulna, mimo że siedzę z niej już drugi rok zdania nie zmienię. Zamiast o 7.20 muszę wstawać godzinę wcześniej. Nie dość, że w szkole męczą, to jeszcze do domu mnóstwo zadają. Kurczę. Nie podoba mi się to. A plan mam, jaki mam no cóż.
    TAK, KOCHAM NARZEKAĆ ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę własnie XD'' U mnie tak samo z dziewczynami, co druga ma vansy, tego samego typu plecaki i w ogóle takie podobne, ze czasami je mylę ;_;

      Usuń
  3. Już od dłuższego czasu obserwuję twojego bloga, ale dopiero teraz zdecydowałam się na komentarz :)
    Fajnie, że w nowej szkole masz fajnie i miło... Ale uwierz mi... Nie chcę cię zniechęcać, ale... Gimnazjum to zło!
    A w każdym razie w moim wypadku :).
    Wszędzie ma się 4 godziny w-f. Każdy tak ma :). No chyba, że ktoś chodzi do klasy sportowej, wtedy to ma więcej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem juz że gimnazjum to zło, w sumie juz się przekonałam po tym jak mnie obgadują w ogole bez wstydu i przy mnie. Chociaż w sumie, nie jest to jakies najgorsze.

      Usuń
  4. Przyszła studentka pozdrawia XD Strasznie sie boje kogóż to będę mieć na rokuD: Boże nie cierpiałam wfu...Grrr.
    Też lubię jesień. Mam z tego okresu tak dużo dobrych wspomnień.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku bardzo Ci dziękuję Olu za nominację do Versatile Blogger. Wcześniej nie miałam czasu za bardzo, zaraz się za to zabieram. :) Jeszcze raz dziękuję ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. A no, trafiłam na Twojego bloga. :D Jestem z tej samej szkoły, a nawet klasy. C: No Ola, ja nie wiedziałam, że ty taką zdolną blogerką jesteś. :D ~M. N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milena! Haha, w sumie to nawet fajnie, jak go znalazłaś? :3

      Usuń
  7. Oj długa historia. :D Weszłam na ask'a, zobaczyłam link u Marty na twojego, weszłam i tam jakoś znalazłam link do twojego bloga. ^^ :D No, będę tutaj wpadać, bo ciekawie piszesz. ;3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.