niedziela, 1 września 2013

Wakacje minęły jakby ich nie było. + Versatile Blogger

 Jak tam minęły wakacje? Ja od początku ich nie czułam. Obiecałam sobie, ze nauczę się grać na flecie, że nauczę się na niemiecki,  że kupię wszystko co mi do szkoły potrzebne na samym początku, ŻE SCHUDNĘ... Cóż, prawie 4 kilo to zawsze coś. Przynajmniej po moich wielkich ramionach to widać. Jestem taka pulchna ojej ;_;
Czy obawy przed nową szkołą są niepotrzebne? Bo ja ich wcale nie odczuwam. A szkoda. W ogóle ja do wszystkiego podchodzę za bardzo na luzie, na tym kwietniowym teście to było tak : 'a wejdę, napiszę i do domu wrócę spać'. Mam nadzieję, że jednak dopadnie mnie stres, może przyłożę się do nauki.

Zostałam nominowana do versatile blogger przez Ayame ♥ Dziękuję Ci za to ślicznie.

Zasady są takie, iż należy podziękować osobiście za nominację, pokazać na blogu wyróżnienie, napisać 7 faktów o sobie, nominować 15 innych blogów i poinformować autorów tych blogów.

Fakty

1. Od paru miesięcy zaczęłam oglądać Adventure Time i po prostu pokochałam ♥

2. Nie mam żadnych fobii.

3. Naoglądałam się za dużo internetów.

4. Rok temu byłam w stanie zjeść cztery kawałki pizzy, teraz przy jednym i pół pękam.

5. Chciałbym mieć inny kształt oczu.

6. Nie umiem się obrażać na innych.

7. Od robienia zeza boli mnie szyja.


Niestety, nie mam chyba aż 15 blogów do nominacji.
2. crystal--brain.blogspot.com (masz pisać na tym blogu coś no Olka no ;_;)

Może to nie milion, ale mam nadzieję, iż te osoby przyjmą nominację. Bardzo bym chciała ♥

W OGÓLE TO JEST WRZESIEŃ JUŻ CHALO WRZESIEŃ!

Papa ♥

14 komentarzy:

  1. awwww jakie fajne gify, szczególnie ten drugi <3 + masz fajne usta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja wiem, dolną wargę mam dość dużą XD''

      Usuń
  2. O, koszulka! Chyba staje się trendem, widziałam już w necie kilka fotek, w jakimś sklepie też. Taa...wakacje się skończyły, ubolewam nad tym, bo pójdę do uniwerku i boję się tego. Bo to całkiem inne miejsce niż szkoła T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest trendem, gdyby była w sklepie jakimś to bym ją nie kupiła, ale była w sh i to w dodatku jest oryginalna, a więc czemu nie :'D
      Mam nadzieje że dasz radę. ♥

      Usuń
  3. Oo!
    Dziękuję bardzo :)
    Co do wakacji masz rację.
    I to dużą. Najbardziej złoszczę się na siebie za to, że jutro rozpoczęcie roku a ja nie mam ani jednej książki, nawet zeszytów nie mam. I nie wiem, moja mama nie pędzi, żeby coś kupić, a sama jestem sierotą i gubię się w miejscach publicznych. Poza tym musiałbym dostać kasę. Fajnie się zaczyna rok. Jeszcze spotkałam mojego dyrektora, i zapewnił mnie, że słowa dotrzymuje i pierwszego dnia będzie powtórzenie stężeń procentowych a w czwartek od razu sprawdzian ;__; Nie lubię go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ouh, to przerąbane D: Ja najbardziej boję się tego, jaka będę miała klasę XD''

      Usuń
    2. ŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO POWTORKA ZE STĘŻEŃ PROCENTOWYCH?!?!?!?!?!?1 ALE HARDKOROWO

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację♥♥♥ niestety nie skorzystam, bo nie mam kogo nominować ;_; (muszę się w końcu ogarnąć i przeglądnąć polskie blogi)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do nagrody LBA. Więcej informacji na moim blogu: tengoku-no-tegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do LBA, zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie umiem się obrażać, zawsze się śmiać zaczynam, a co do robienia zeza to nawet nie umiem :D

    http://christabelmoore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! I nawet jak ktoś się na mnie obrazi to zawsze mi się przypomni coś śmiesznego i muszę to tej osobie opowiedzieć.

      Usuń
  8. fajne gify :)

    zapraszam do siebie karin-world.blogspot.com
    +obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a w ogóle to piękna gyaru z ciebie omg ♥

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.