sobota, 5 października 2013

Look my eyes are just holograms

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Piszę to okropnie zmęczona i z czerwonymi oczami, bo w sumie nie wypada się tak dupić z blogiem. Proszę wybaczyć za jakiekolwiek błędy.  Zaczęłam się troszkę bardziej uczyć, no ale cóż. Nienawidzę religii. Nie lubię nauczyciela, w sumie on mnie też. Lecz dzięki temu czuję się coraz bardziej jak w starej szkole. Poza tym, nie ma tragedii.
Myślałam, by dodać jakieś tło na bloga, ale wszystko wygląda kiczowato. Chciałam nawet sama coś zrobić, lecz co? Teraz wygląda tak dość skromnie, ładnie. Nie no, najważniejsze, że da się coś przeczytać.



Fajną bluzkę sobie kupiłam? Według mnie jest przeurocza. A no i wygodna. Teraz czekam, aż przyjdzie mi moja torba w kotki ;w;  Podczas przeglądania jebaja ubolewam, wszystko takie tanie.

W ogóle to blog ma już ponad 11 000 wejść, yay! Chciałabym bardzo mieć 100 obserwatorów do końca roku, choć i tak te 86 to już ogromnie dużo, nie spodziewałam się w zasadzie tylu. To serio kochane czytać te wszystkie komentarze. Niby obserwuję kilka(dziesiąt?) blogów, ale wydaje mi się, że i tak jest ich mało. Jak będziecie pisać komentarz (o ile to zrobicie) to kto posiada blogaska, prosiłabym o podanie linka, na pewno również dodam jakiś. Taka miła jestem, o. Strasznie szybko minął ten wrzesień, co nie?

A z racji, że nie mam pojęcia co dalej pisać, taka mała lista z rzeczami jakie chcę, lecz pewnie nie będę miała.




Nie wiem jaka najładniejsza ;w;



A no oczywiście i tyle pieniędzy B|

10 komentarzy:

  1. Ta bluzka cudowna *.*
    Też chciałabym takie leginsy :3

    fuckingdelusional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha mam te trampeczki i plecak <3 A koszulka jest cudowna, mega zazdro :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mega zazdro trampeczków i plecaczka ;w; ♥

      Usuń
  3. ta peruka, obojetnie jaki kollor, strasznie ciezka do utrzymania

    OdpowiedzUsuń
  4. O, wigi z wig-supllier. ogólnie tanio wychodzi jak się zamówi z kilkoma osobami jedną paczką~~ Sama czekam na wiga stamtąd .w.
    A rajstopki-kości kupię jak tylko będę mieć pieniądze, bo mi się marzą po nocach ;w;

    http://swiat-natashy.blogspot.com/ ;w;

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że kojarze ten t-shirt a tu proszę Kustra xD i tK jak napisałA Misa. Ta peruka jest ciężka w utrzymaniu, bo mam podobną

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże! Bluzka z Salior Saturn! O jej. Też taką chce!
    Religia to dziwny przedmiot albo jest lajtowa albo strasznie ciężka. Ale dobrą metodą jest siedzieć cicho. Zostawia Cie w spokoju.*wiem co mówię, mam wieloletnia praktykę*
    Na szczęście już minął wrzesień. Niech już minie październik. I listopad. A potem zima<3

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.v-kei.pl/rajstopy-szkielet-czarne-kosci-punk-gothic-harajuku-p-633.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholerna drożyzna u nas. Znalazłam o 20zl tańsze z darmowa wysyłką.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.