niedziela, 17 listopada 2013

Meow meow

Opowiem Ci bajkę, jak kot palił fajkę,a kocica papierosa, upaliła kawał nosa.

Nie jest najgorzej w sumie. Ostatnio jestem coraz bardziej zadowolona z życia. Wydaje mi się, że mam więcej czasu, a wcale tak nie jest. W soboty nie mogę się wystać, bo pobudka 6.30 rano i won na autobus do szkoły </3 W szkole jest robiony jakiś projekt i są dodatkowe zajęcia, ja się załapałam na fotograficzne.


Chciałabym się ogarnąć, zacząć ładnie ubierać, wyglądać jak człowiek, schudnąć, wyjść na ludzi... Życie. Z dumą powiem, że założyłam konto na paypal i ebayu, mam nadzieję, że W KOŃCU coś sobie zamówię.


Zaczęłam czytać 'Trylogię Czarnego Maga' Trudi Canavan i jejku, jak ktoś lubi fantasy to szczerze polecam ♥ Nie umiem opowiadać, za nic. Gdy ktoś mnie zapyta o jakąś książkę 'o, o czym to jest?' to zaczynam gadać różne bzdury, niepoprawne gramatycznie zdania, zagłębiam się coraz dalej i dalej. Poza tym, jestem okropnie słaba z polskiego.


Przekroczyłam 100 obserwatorów a wiec wooooah, każdemu ślę huga kjhfklfhjk ;w;






Żegnam.

4 komentarze:

  1. <3 widze, że umiemy obie przekazywać 'o czym jest' dana ksiażka xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej książki nie da się prosto opisać. Zresztą jak wszystkie jej książki. Ale przyznam że Trylogia czarnego maga podoba mi się najbardziej *. *
    Zazdroszczę zajęć z fotografii! Też muszę pozakładać konta. Moje śliczne bluzy same się nie kupią:-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzywdziłabym gdyby ktoś próbował mnie w sobotę o takiej porze wyciągnąć z łóżka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, też czytałam już chyba milion razy trylogię, mam jeszcze dodatkową książkę sprzed wydarzeń zawartych w trylogii, ale nie zaciekawiła mnie tak bardzo. Wszystko wzięło się stąd, że kiedyś(miałam może z 8 lat, a moja siostra 11) ktoś na shoutboxie na smokach.nightwood(taka strona, gdzie się smoki hoduje, czasy dzieciństwa, całkiem spoko przeżycie) napisał mojej siostrze, że ma taki sam nick jak w tej książce główna bohaterka(Sonea). Wiesz, miała taką podjarę, że postanowiła sobie zafundować tę trylogię. Próbowałam to czytać mając 8 lat, wyobraź sobie. Dałam radę może poniżej połowy pierwszego tomu...Potem, ze 2 lata później podjęłam się próby ponownie, poszło mi lepiej...A potem to już z górki, za każdym razem znajduję w tych książkach coś nowego. Fajnie, że to czytasz. Mimo, że nie lubię fantasy, to muszę przyznać, że ta trylogia to coś fantastycznego. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.