wtorek, 31 grudnia 2013

Bye 2013, I will miss you.

Cześć i czołem. Jak tam święta, życie, ogólnie wszystko? Były prezenty pod choinką? Nowy rok, nowe plany... Ale jakoś ciężko mi myśleć o nim. Jakby nie było, zleciało strasznie szybko. Rok bliżej śmierci hehehe. No cóż... Postanowiłam zrobić sobie listę rzeczy, które mam nadzieję, że się mi udadzą zrobić. Nie wiem czemu ma to służyć, doda mi to wytrwałości może?

1. Schudnąć. Taak, w to wchodzą jakieś ćwiczenia, zdrowsze odżywianie itd. Już rok temu sobie to obiecywałam, oh.
2. Przeznaczać więcej pieniędzy na ubrania. To naprawdę bardzo poważny punkt. Moja garderoba składa się z okropnie niewielkiej ilości ciuchów, a powodem jest moje wielkie przywiązanie do pieniędzy. Nienawidzę ich wydawać.
3. Czytać więcej książek. Tego nigdy nie za wiele, prawdę mówiąc.
4. Zapuścić włosy. Jedynie chcę podcinać grzywkę.

Nie wiem dlaczego, ale im bardziej myślę o tym, że za parę godzin będzie 2014 robi mi się cholernie smutno. I tak prawie cały dzień. Nic w sumie nie zrobiłam przez ten rok.

Ładną opaskę dorwałam? Uważam, że jest przecudowna! I w dodatku nie upina, a więc mogę ją nosić kiedy chcę bez obaw przed bólem głowy.

Aż chce mi sie już do niego książki włożyć.

A więc, moi drodzy, życzę każdemu dużo zdrowia, radości i spełnienia marzeń w nadchodzącym roku! ♥

18 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia w spełnianiu postanowień, śliczny ten plecak UwU
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaki śliczny plecak *-* skąd go masz ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Łodzi, tyle wiem. Nie ja go kupiłam.

      Usuń
    2. O, ja mieszkam w Łodzi xD

      Usuń
  3. Mam podobne postanowienia :3 Plecak świetny ♥
    Powodzenia z postanowieniami ♥,♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nic nie robiłam.To był dość nudny rok :)
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny plecak :o
    nigdzie takiego znaleźć :C

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER BLOG! :)
    Przy okazji, w związku z założeniem nowego bloga organizuję konkurs kosmetyczny. Zapraszam do udziału :)

    _________________________________________
    www.MonikaMacyszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog (na prawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę.
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)

    http://just-click-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powodzenia w realizacji zamierzonych postanowień :)
    fajny wygląd i nagłówek bloga :)
    wpadne tu jeszcze nie raz :)
    śliczna opaska :)
    pozdrawiam :)
    zapraszam :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w postanowieniach ;d obserwuje i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A kto cię poinformował o tej opasce tak w ogóle? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poinformowałaś mnie o wyprzedaży, opaskę widziałam już dawno~

      Usuń
  11. Trzymam kciuki!:-* Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  12. Aww. Fenomenalny plecak. Tylko Ci pozazdrościć TTwTT
    Co do postanowień to mamy dwa te same -zapuścić włosy i SCHUDNĄĆ XD
    Życzę Ci powodzenia ! :3 ~skoro już wszyscy pod komentarzami reklamują swoje blogi to co mi tam xdd
    - life-is-a-cold-bitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem, że wkładasz w niego tyle pracy , pasji i poświecenia jest to niesamowite . Wygląd bloga też masz cudowny . Pozdrawiam .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    Jeśli mogła bym zaprosić cię na swojego bloga i byś pod klikała wszystkie banery i posty promocyjne które mam na swoim blogu to była bym bardzo wdzięczna i wiele to dla mnie znaczy jeśli skomentujesz napiszesz, że kliknęłaś podasz adres bloga w następnym poscie twój blog będzie wyróżniony z innymi . Jeśli za obserwujesz odwdzięczę ci się .
    + zapraszam na bloga przyjaciółki dopiero co zaczyna i ona też ci się odwdzięczy - http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Plecak cudo!! :O
    Pozdrawiam,
    http://nothing--unique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.