niedziela, 12 stycznia 2014

Roczek


Yay, dzisiaj mam 'rocznicę' bloga. ♥ Teraz zdałam sobie sprawę, jak bardzo się zmieniłam. Znalazłam fotkę ze stycznia 2013 oh god. W ogóle jeju dziękuję z całego serduszka za te 110+ obserwatorów.
Cóż, zbliża się wystawianie ocen, i lecę tak na 4/5 i jednej 6 z niemieckiego. Przeszłam chyba do trzeciego etapu z olimpiady. Jak na tę chwilę rok zaczyna się dobrze. Jak jestem na temacie szkoły, to jeszcze chwilkę zostanę. Gdy rozmawiam z różnymi osobami wydają mi się być serio ogarnięte i 'na poziomie' lecz jak widzę ich styl pisania chociażby na asku łapię się za głowę. Interpunkcja leży i płacze, a ilość emotikonów się nie mieści w skali. Powraca styl pisania falą z 2009 roku. Halo, coś nie tak?
Pobrałam sobie program Stellarium. Jest to świetny program dla osób, które stawiają pierwsze kroki w astronomii. Bardzo przyjemny i prosty, ogólnie polecam.
Kupował ktoś z was cokolwiek od jcpunk? Zauroczyła mnie tam jedna peruka i jest strasznie tania. Jakieś opinie?
Przyszły mi moje czarne rogi z ebaya. I takie pytanie: byłby ktoś zainteresowany kupnem takich? Ceny na stronach mnie przerażają (plus oczywiście ta wysyłka). Ja bym raczej chciała sprzedawać coś w okolicach oryginalnych cen. Zwykle spotykam się z ceną kilkanaście zł, a ja bym mogła to zrobić za 4/5zł ZA PARĘ (+ileśtam za wysyłkę). Znaleźli by się chętni? Jeśli tak, to mam nadzieję, że ten plan wypaliłby jakoś w najbliższym czasie.
EDIT: Doszły mi doczepiane włosy (foto w kolejnej notce), wiec czemu też nie sprowadzać?

To chyba na tyle, papa! ♥

14 komentarzy:

  1. To są takie różki z takimi dziwnymi klipsami czy takimi standardowymi żabkami/krokodylkami ? zależy jak to nazywasz huehue (mam nadzieje że sensownie napisałam ^ ^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.redstripeclothing.com/img/content/5372/horror_horn_red.jpeg Tak to wygląda :'D

      Usuń
    2. szkoda :c takie mam w sumie i słabo się trzymają. Ale jak byś robiła zamówienie to chętnię jedną czarną kupie ^ ^ nigdy za dużo dodatków <3

      Usuń
  2. Gratulację z rocznicy bloga >3< ! Miejmy nadzieje że to nie ostatnia ;D
    Zazdroszczę ci ocen TT.TT Moje są beznadziejne,a lecenie na 6 i 5 to moje marzenie.
    Chętnie kupiłabym sobie takie różki *q*

    OdpowiedzUsuń
  3. A,i mam pytanie.(wybacz,zapomniałam zadać je w poprzednim komentarzu) Można wiedzieć w jaki sposób zrobiłaś gifa ? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaa bym chciała różki. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba i ja bym się na różki skusiła ;-D
    a o włosach już w ogóle nie mówię!
    To czekam na zdjęcia :-*
    Gratuluję rocznicy :-*

    Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia w moim małym giveaway’u!
    Do wygrania wymarzona sukienka warta 200$, a dla pozostałych nagrody gwarantowane!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości :)
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym się skusila na rozki + gratulacje. :'3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię czytać twojego bloga, a więc nominowałam Cię do Libster Blog Award. Tu jest napisane co i jak http://yuukounicorn.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award.html :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie te różki :3
    http://bardzo-chaotycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O, Ty masz rocznicę bloga a ja dzisiaj dodałam pierwszy post, hahah. XD
    Co do stylu pisania niektórych to masz racje. Mam im czasami ochotę kupić słownik. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! :) życzę kolejnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.