poniedziałek, 3 lutego 2014

Libster Blog Award

Witam w tę jakże chłodną noc, niektórzy już śpią, a inni, cóż, nie. Ferie macie? Ja już od jutra zaczynam, no cóż. Słucham sobie Kata, siedzę i rebloguję. Muszę się oduczyć strzelać palcami, to dopiero wyzwanie, ponieważ robię to nieświadomie. Zapraszam na giveaway na mojej stronie Pastel Goth, *KILK*

No ale przejdę do głównej przyczyny powstania tej notki, mianowicie to już moja trzecia nominacja do LBA ♥ Niby taka pierdółka, a cieszy.

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez Yuuko-chan serdecznie dziękuję~

1. Twoje największe marzenie? To przykre, lecz chyba nie posiadam marzeń. Chciałabym być szczupła, liczy się?
2. Ulubiona blogerka/bloger? Kawaiinobaka, zdecydowanie.
3. Czym się interesujesz? Japońską modą oraz astronomią.
4. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć? Chciałabym nauczyć się języka łacińskiego i koreańskiego.
5. Styl w jakim się ubierasz? Aktualnie staram być choć odrobinę pastel gothem, eh.
6.  Ulubiony kolor? Czarny.
7. Dlaczego stworzyłaś bloga? Zawsze chciałam mieć bloga i tak jakoś wyszło.
8. O czym jest twój blog? Szczerze mówiąc, to o wszystkim i o niczym.
9. Kto/co jest twoją inspiracją? Nie posiadam inspiracji, a tak mi się przynajmniej wydaje.
10.  Jakiej muzyki słuchasz? Nie ograniczam się do jednego gatunku.
11. Co sądzisz o farbowaniu włosów? A co mam sądzić? Świetna rzecz, niektórym jest ładniej w pofarbowanych włosach niż naturalnym kolorze. Osobiście nigdy bym sobie włosów nie pomalowała, bo za bardzo kocham mój kolor.

Moje pytania:

1. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
2. Zdarzyło Ci się odstać niemiłe komentarze?
3. Jakie blogi najbardziej lubisz czytać?
4. Jak spędzasz wolny czas?
5. Ulubiona książka?
6. Lubisz się wyróżniać?
7. Posiadasz swój ulubiony styl?
8. Jesteś tolerancyjną osobą?
9. Posiadasz tumblra?
10. Co sądzisz o nadmiarze emotikonów? Przeszkadza Ci to, czy raczej przymykasz oko?
11. Jaki byłby twój wymarzony prezent?


Nominuję:
MoeKyuna
Ayame

Będę buntownikiem, a co.

A teraz minie tydzień odkąd zaczęłam tworzyć ten post 8)
Doszła mi doczepka(?) do włosów~ Długość jest IDEALNIE dopasowana do długości moich włosów (a kupowałam na oślep), fajnie się wtapiają i kolor jest również ładny (foto robione przy lampie, nie jest taka żółta). Jeszcze do tego trzy spinki łapki ♥ Fajnie się trzymają, nie maja tak dziwnego zapinania jak rogi.
Bardzo możliwe, że te przedmioty również będą do kupienia! To ja się żegnam, papa~



10 komentarzy:

  1. zazdroszczę mega spinek, potrzebuję takich dwóch białych łapek T-T

    OdpowiedzUsuń
  2. Echu..a mnie się ferie dzisiaj skończyły T.T Fajno masz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ferie T_T Nie mam ferii. I mieć nie będę. Minusy studiów. Strasznie podobają mi sie takie spinki-łapki. Czarne najbardziej:) I też chiałbym nauczyć sie łaciny. Ach te rzymskie sentencje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja też nie mam za bardzo marzeń. A spinki są świetne!
    Zapraszam: http://o-wszystkim-czyli-o-niczym-69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihiiihihihihihi.
    www.dapunkiez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te spinki *.* i doczepki ;D
    Ja także nie mam marzeń, ale szczupła też bym chciała być, nie powiem, że nie :D
    Pozdrawiam :)


    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje nominacji ! ;) Pozdrawiam i zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. twoj smieszny blogasek moze i bylby cos wart, gdybys pisala regularnie -.- a nie raz na rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wolisz żeby pisała na siłę ? Pomyśl zanim coś napiszesz.
      Gdyby się zmuszała ten blog nie byłby taki,jaki teraz jest.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.