wtorek, 18 lutego 2014

Powiedźcie mi jak mam skutecznie, wciąż czekam.

Ferie mi się skończyły, a to pech. Od razu oczywiście mam codziennie testy, a mi pozostaje kilka godzin na naukę (spanie?). Fabulous. Średnią na to półrocze miałam 4,63. Nie wiem, jakim cudem wychowawczyni taka wyszła, ponieważ kiedyś policzyłam sobie i była niższa. No ale nie mówię, że to źle. Dumna jestem z 5 z fizyki. Obawiałam się, że dostanę 4, bo miałam tam dwie kartkówki napisane na 3+, ponieważ były 'niespodzianką'. Mam nadzieję, że pani mnie lubi uwu.

W poprzedni wtorek zaliczyłam wypad z Kas do Kielc i było po prostu perf ♥ Sprytnie przeleciałyśmy połowę miasta i pod koniec miałam już dość tych sklepów i wszystkiego. Wydałam całe pieniądze i nie żałuję.

Kapelusz  Terranova  13zł

Torba Kuroshitsuji ☆ Centro  30zł

Torebeczka  chińskie centrum  12zł
Bransoletki  Lokaah  każda po 4zł
Opaska  Centro  3zł

Sweterek ☆ Outlet  46zł

Legginsy  chińskie centrum  15zł

Chce zrobić jakieś DIY, być kreatywna, usiąść z nożyczkami i innymi pierdołami przy stole, ale:
-nie wiem co zrobić,
-nie mam niczego,
-niechcemisie & nieumiem.
Niech się ten miesiąc i początek marca skończy.






U W I E L B I A M

7 komentarzy:

  1. smutne, ja za te legginsy na ebayu placilam z 8$ XD moja logika taniego internetu znikło :c

    OdpowiedzUsuń
  2. ale gówniane zakupy hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaaha, najcudowniejsze zakupy jakie zrobiłam kiedykolwiek~

      Usuń
  3. Legginsy i kapelusz są świetne *-*
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle cudnych rzeczy! Najlepsze leginsy, tak myślę :D
    Bathory! Słodki Jezu, wielbię ich.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.