czwartek, 20 marca 2014

Post bez jakiegokolwiek celu.

Mam już dość marca, okropnie się zaczął i kończy równie źle. Największym problemem jest szkoła oczywiście (no ale jakie inne problemy powinny mieć osoby w tym wieku?).  Trochę brak czasu dla siebie, bo ciągle test, test, test, poprawa, test, trzeci etap z niemieckiego, test. 














/Przepraszam, ale zawsze chciałam zrobić taką notkę. Usunę ją niedługo/







Ile ja bym za takie rzęsy oddała...







Wszystkie zdjęcia są z tumblra.

11 komentarzy:

  1. Strasznie szybko ten rok leci D: Ogólnie nie mamy życia ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, sama się dziwię, że przecież przed chwilą był sylwester.

      Usuń
  2. Pocieszę Cię że coraz bliżej wakacje. Powodzenia na niemieckim! I każdym teście! Na pewno dasz radę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mogę Was pocieszyć tym, że jeszcze macie wakacje - niektórzy, jak ja, pracują...po 12h dziennie...w systemie czterobrygadowym... więc sobota, niedziela, święto = te same psie pieniądze ._.

      Usuń
    2. Jejku, współczuję! Jaką masz pracę?

      Usuń
  3. Nie usuwaj tej notki ! Umiesz wyłapać naprawdę fajne zdjęcia. (Podoba mi się ta ręka X3)
    Jeśli chodzi o naukę to współczuje ;-; Mogę tylko życzyć owocnej nauki UwU

    OdpowiedzUsuń
  4. nie usuwaj notki, zdjęcia są bardzo inspirujące:)
    xoxo
    http://viictoria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie, głupolku to Twój blog możesz mieć na nim co chcesz! Więc nie usuwaj tego prześlicznego postu ;u;
    <3
    Swoją drogą możesz kupić biały tusz do rzęs by mieć białe rzęski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.