sobota, 19 kwietnia 2014

Cause I’m stupid, sadistic and suicidal




Ładny księżyc wczoraj mieliśmy. W ogóle to ostatnio miał być jakiś koniec świata, nie? Nie jestem na bieżąco trochę. Wreszcie półtora tygodnia wolnego, trzeba się ogarnąć i pouczyć, ewentualnie ćwiczyć, ale tak strasznie mi się nie chce...
W poprzednią sobotę miałam urodziny i od tego czasu mam cholerne szczęście. 4 z kartkówki z historii, 5 z fizyki, 5 z informatyki, wygrałam w giveawayu u Glitter Vomit i zamiast do lekarza pojechałam na zakupy i kupiłam sobie sukienkę ze zdjęcia niżej. Nice.
Chciałabym by ten blog troszkę ożył. No, chodzi mi o jakieś zdjęcia. Lubię przeglądać stylizacje innych, wiec czemu sama nie spróbuję pójść na jakąś pseudo sesję, fajnie ubrana? Ano, jest kilka przyczyn. Nie mam fajnych ubrań, nie ma mi kto zdjęć robić (a moje selfie wychodzą no dość marnie), nie mam ładnej sylwetki.
Nie wiem co mi się dzisiaj stało, ogólnie jestem zdrowa, ale wzięło mnie na kichanie, oczy mi łzawią i wyję do 'dear familiar phantoms', czyli udany wieczór. Niektórzy z nas idą grzecznie jutro na święcenie koszyków, więc ślicznie pomalowałam jajko.


99,99 polish złoty! Nigdy bym tyle za jakiekolwiek ubranie nie dała, no ale mama powiedziała, że ładna... co tam, nie za mój hajs poszło.




Lubię kwiatki i ładne wiersze.
/Post pisany przez kilka dni, jak niespójny to przepraszam/

16 komentarzy:

  1. Myślę, że trochę przesadzasz. Nie sztuką jest mieć super ubrania, a nadać im nowe życie przy zestawie, do zdjęć na pewno też się ktoś znajdzie, a z figurą, to już w ogóle przesada c:
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. JA CIĘ WEZMĘ NA ZDJĘCIA, BOŚ PIĘKNA.
    Też kicham ;-;
    Wesołych świąt, czy coś. Trzymaj się tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych świąt czy coś. ♥ ♥ ♥

      Usuń
  3. Tak jak napisała Carolyn.
    Do tego spójrz na mnie, raz wyglądam jak pół dupy zza krzaka, a raz naprawdę fajnie wyglądam. Dodatkowo jakby każdy tak oceniał swoja sylwetkę to każdy ją ma do dupy. Nie oszukujmy się, nikt nie ma idealnego ciała, zawsze są jakieś mankamenty..nawet u modelek. Ale od czego jest tak duża różnorodność kroju ubrań?! Dodatkowo z czasem nauczysz się podkreślać to co u siebie lubisz i zakrywać to czego nie. Z czasem również w końcu stwierdzisz, że kiedy podkreślisz nielubianą wcześniej partię ciała, a zrobisz to odpowiednio - od razu spojrzysz inaczej na nią i polubisz. Wszystko to tylko kwestia doboru ubrań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, obie macie rację. Niedługo wakacje- trzeba się zebrać w garść i ogarnąć!

      Usuń
  4. Popieram poprzedniczki! Naprawdę nie masz sie czego wstydzić! I sukienka na zdjęciu bardzo fajna:) Moje doświadczenia z ubraniami pokazały ze czasami lepiej wydać na coś więcej i potem nosić to przez lata. Ciężko znaleźć kogoś kto będzie chciał iść na taką ,,sesję" Ale bądź dobrej myśli. Czasami tzw.zwykłe ubrania mogą tworzyć cos bardzo ciekawego i ich urok tkwi w tym że są takie ,,zwyczajne".
    Też lubię kwiatki i wiersze xD Dawaj ich więcej! :P
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to miałabym kogoś do wykorzystania, nawet by na tym sama skorzystała, ale mieszka za daleko.
      Wesołych Świąt! ♥

      Usuń
  5. Nie zabłysnę jakimś oryginalnym komentarzem bo moje zdanie nie różni się od tych poniżej (albo powyżej,w każdym razie tych poprzednich xd) Z chęcią zobaczę twoje zdjęcia ! Sukienka wygląda na bardzo ładną,chociaż miło by było zobaczyć ją w całości ^0^ Wesołych Świąt Wielkanocnych ~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś wykombinować, wesołych świąt! ♥ ;w;

      Usuń
  6. Jak dla mnie, wyglądasz świetnie :) Nie martw się ubraniami, wybrałaś sobie świetny styl i dążysz do celu.
    Po za tym gratuluję wygranej! Sama nie uczestniczyłam w tym giveawayu, więc jak zobaczyłam kto wygrał to się naprawdę ucieszyłam! :)
    Wesołych Świąt! ; v ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję. ;u; Już po świętach, więc miłego dnia, tygodnia, jak tam chcesz. ♥

      Usuń
  7. to na dole to nie wiersz tylko jakies opowiadanie olu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest żadne opowiadanie, to dwa wiersze. :)

      Usuń
  8. Sukieneczka urocza ;w; no i tak, jak mamusia kupi, to jest ok!
    I tak - czytam Twojego bloga od jakiegoś czasu, ale dopiero dzisiaj założyłam konto na tym dziwnym portalu, jakim jest blogger. Także, no. Jestem 150 obserwatorem.
    I chcę sesję ._. a ty jesteś taka ładna i taka urocza i masz swój styl. CHCĘ SESJĘ. Nawet taką domową!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sukienka! ♥ Uwielbiam wszystko, co w kratę ^^ Świetny, pomysłowy blog ;))

    Zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.