wtorek, 1 kwietnia 2014

Witam i o zdrowie pytam

Chyba założę pamiętnik, zainspirowała mnie do tego imienniczka z klasy. To pewnie będzie zabawne po kilku miesiącach/latach znów przeczytać jakieś wypociny, które oczywiście będę starała się ubrać w piękne słowa. Już jakiś czas temu znalazłam moją starą książkę z czwartej od religii i coś w stylu 'wierzę w Jezusa bo był super' to naprawdę się trzeba nad sobą zastanowić.
Chcę  zrobić coś extra mega świetnego,  lecz mam za mało wolnego czasu i nie wiem co. Może polecę sobie kiedyś do pobliskiej kwiaciarni i zrobię sobie ten cholerny wianek, który chcę mieć już od...maja? Pamiętam, że pod notką o kokardce z gałką oczną w komentarzy coś o takim wianuszku/koronie wspominałam. Mam czarny i czerwony filc, który chciałam wykorzystać na maskotkę Pana Bułki, lecz czuję, że wyjdzie z tego taki niewypał, jak z opasek które robiłam do pierwszej w nocy na dzień wiosny w szkole.



Ta kaseta jest przecudowna, naprawdę. Znalazłam ją w pokoju od przechowywania największych pierdół, dla których od 4 lat w domu nie można znaleźć miejsca. W przyszłości będzie to 'pokój dla gości' lecz huh, jakich gości my możemy mieć, by u nas nocowali? Raczej nic się nie zapowiada, może niespodziewanie umrę, lecz patrząc na to, że od kilku dobrych lat w ogóle nie choruję to dość nieprawdopodobne. Co do Ankh to polecam z całego serca, słuchając tej kasety 'czuję moc' (jakkolwiek głupio to zabrzmi).

Ten tydzień zapowiada się spoczki, dziś byłam w redakcji (trochę pierdół się dowiedziałam). Jutro jadę na 'Kamienie na Szaniec' i to co na tych fangirlowych fanpejdżach się dzieje to porażka. No nic, przynajmniej ominie mnie lekcja historii.




Bardzo artystyczne zdjęcie zrobione przeze mnie. Dajcie mi taką pogodę. Możliwe, że w wakacje pojadę do szpitala na rehabilitację, cieszę się w sumie.

20 komentarzy:


  1. Świetny post i genialny wygląd bloga :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/





    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, fajnie przeczytać jakieś wypociny po kilku latach. Ja prowadziłam pamiętnik przez bardzo krótki czas i ostatnio zaczęłam go czytać. W sumie to żałuję że przestałam go pisać.

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo przestałam i też żałuję.

      Usuń
  3. Jak byłam młodsza to prowadziłam pamiętniki. Wydawało mi się, że jestem dojrzała i mądrze pisze... teraz jak je czytam to potrafię wybuchnąć śmiechem :D Coś jest w powiedzeniu, że każdego roku uświadamiamy sobie jak głupi byliśmy rok wcześniej, haha :D Pamiętniki to świetna rzecz! Prowadziłabym swój własny dalej, ale nie mam czasu na to :( Pozdrawiam!
    A zdjęcie super, bardzo klimatyczne :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie lubiłam pisać pamiętników, zawsze czułam się z tym jakoś nieswojo ;) Wole przekazywać uczucia np. poprzez zdjęcia na jednym z mopich tumblr.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż,może ładniej wygląda z ozdobioną,twardą okładką i kłódeczką ale ja swój pamiętnik pisze w telefonie.Bynajmniej mam pewność że nikt go nie przeczyta..(.-. Z komórką 24 godziny na dobę XD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanie pamiętnika jest zabawne. Potem świetnie jest to poczytać. :)
    Ładny wygląd bloga!
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się tutaj podoba :)

    zaobserwujesz?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie, takie klimatyczne !
    Obserwuję i czekam na rewanż ;) ♥treepsy.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zastanawia się nad założeniem pamiętnika ^^
    Ładny nagłówek :))
    Obserwujemy??
    http://wikaa3ek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam pamiętnik, naprawdę! Ja prowadzę nieprzerwanie od 5-6 klasy podstawówki. Obecnie jestem w liceum. To naprawdę cudowna rzecz, chociaż czasem smutna, ponieważ piszę,gdy mam zły humor itp. Ale fajnie jest "zobaczyć" jak się czułam, co robiłam rok, dwa czy pięć lat temu. Ja zawsze kupuję pamiętniki z dużą ilością kartek, niedawno skończyłam jeden po czterech latach, już mam następny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to długo, obyś prowadziła go jeszcze przez wiele kolejnych lat!

      Usuń
  11. sliczne to Twoje artystyczne zdjecie ! :*
    ja prowadzialn pamietnik, ale bardzo doawno temu, czego teraz w sumie zaluje;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także już obserwuję ;*
      zapraszam: gertrama.blogspot.com

      Miłej soboty ♥

      Usuń
  12. Świetny post. Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do ZAOBSERWOWANIA :) ( na pewno się odwdzięczę )
    lilka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny nowy post, lubie czytać takie wpisy :3
    nic dodać nic ująć :*
    Bardzo lubię odwiedzać tego bloga <3
    Czekam na kolejny pościk.

    Mogę tylko prosić o poklikanie w linki w poście http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    zapraszam na blog mojej przyjaciółki kate-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  14. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
    świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz :) wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej :)
    http://jugii.blogspot.com
    a może wspólna obserwacja? :) Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz a ja się zrewanżuje:* obs=obs ?
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ :L

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.