niedziela, 25 maja 2014

Mam dość

Zamiast się uczyć przeglądam tumblra i strony z ubraniami. Wiem, że źle robię, ponieważ zaczyna się czas walk z nauczycielami o oceny końcowe, chciałabym mieć pasek, ale czy będę-nie wiadomo. Musiałabym mieć z chemii 5, więc muszę się cholernie starać by nadchodzącej kartkówki nie zawalić.
Zmieniłam sobie theme na tb, uwielbiam je, aż miło mi się patrzy. Szukałam już od pewnego czasu czegoś własnie w stylu Windows 98 ale nic nie było na tyle fajne. Od dwóch dni śpię po około 5/4 godziny, zawsze muszę robić coś na ostatnią chwilę jak idiotka, ledwo żyję.
Co robicie na Dzień Matki swej rodzicielce? Ja tydzień temu zerwałam trzy bukiety pięknych, polnych kwiatów. Bałam się, że już za tydzień ich nie będzie. Teraz siedzę i robię drzewko szczęścia, a raczej po wyglądzie można powiedzieć, że to drzewko nieszczęścia.
Violet E.



Zdjęcia z tej sesji są po prostu idealne.











Źródło: violet-ell.com

7 komentarzy:

  1. Sen jest ważny więc postaraj się kłaść wcześniej~jak się wyśpisz twój umysł będzie lepiej pracować.c: Powodzenia z chemią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te zdjęcia :O A co do chemii to powodzenia... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też od pewnego czasu, no, nie śpię. To poprawianie ocen... ugh. Chemie dzisiaj poprawiałam. Mam na koniec 3 .-. ale dobrze jest. Średnia 4,3 wychodzi ;w;
    Mamie dałam kwiatki i świeczkę o zapachu jaśminu (mama kochaaa jaśmin)
    A sesja jest taka nieziemska, że łojejju.
    rock-psyche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli dobra średnia! To urocze, mama pewnie jest szczęśliwa.

      Usuń
  4. Uu, zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Violet!
    Powodzenia w walce z chemią.

    OdpowiedzUsuń
  6. 5/4 godziny snu to za mało, chociaż na krótką metę raczej nie zaszkodzi.
    Miałam koleżankę, która kładła się o 4 i wstawała o 6 so... xD

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.