niedziela, 4 maja 2014

You can't judge how beautiful a girl really is by the way she looks.

Pierwsze dni tego tygodnia miały być zapełnione stresem, jak się okazało-było całkowicie odwrotnie. Lekki strach związany z powrotem do szkoły po przerwie. Nauczyciele byli zaskakująco mili, oceny również miłe, a szczególnie z polskiego. Zwykle mam problemy z pisaniem notek, i rozkładam to na kilka dni. Tak, wiem, bloga powinno się pisać z pasją. Lecz co ja na to poradzę, że nawet nad najgłupszym wypracowaniem siedzę kilka godzin, a po przeczytaniu go płaczę? Podziwiam niektórych bloggerów, że tak łatwo im to przychodzi. Tak poza tym, szczęścia part II. -5 z chemii oraz wpadły w moje rączki dwie rzeczy z wish listy. Btw. ma ktoś konto na wishlistr?


Szalenie się cieszę, że wreszcie je mam. Spódnica z giveawaya, legginsy znalezione na vinted za zaskakująco niską cenę, a mianowicie 15zł. Są w świetnym stanie, wyglądają jak nie noszone. 
Jak byłam mała, chciałam być malarką, potem neurochirurgiem (what the fuck was wrong with me?), następnie architektem lub geodetą. Chciałabym mieć fajną przyszłość, ale kto nie? Aktualnie postanowiłam zostać tłumaczem, lubię angielski i niemiecki, z obu języków mam szóstki.
Zaczęłam od nowa oglądać Sailor Moon R, bo nic z tego sezonu nie pamiętam. Strasznie wciąga. Zauważyłam też, że jestem podobna do Usagi pod względem zachowania. Na ebayu wypatrzyłam sobie bluzę z nadrukiem, który wygląda jak jej bluzka od szkolnego mundurka. W ogóle muszę sobie jeszcze kupić kolejne części mangi o Sailorce, ogólnie okropnie opuściłam się z kupowaniem komiksów, muszę to nadrobić. 


Maturzyści kochani, wiedzcie, że wszyscy jesteście super i wam się wszystko uda. 

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że Sailor Moon już nie leci w TV, pooglądałabym sobie ;w; no i mega zazdroszczę tych legginsów, swego czasu strasznie się na nie śliniłam!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Rok czy tam dwa lata temu był w TV tylko pierwszy sezon, a ja myślałam, że będą wszystkie i jak kiedyś zasiadłam, aby Sailorkę pooglądać to tam jakieś żałosne brazylijskie seriale. ;_; A legginsy możesz kupić na ebayu albo troszkę taniej na aliexpress.

      Usuń
  2. fajne ostatnie zdjecie :)

    moze obs za obs

    daj znac na moim blogu:)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojesu jaki zal z tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie napisany post - dobra tematyka ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuszki :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez lubie angielski :)
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba mi te leginsy z przed nosa ukradłaś bo też znalazłam na vinted za 15zł ale jak napisąłm do dziewczyny to już zajęte były ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to pewnie tak, sorcia. D: Na ebayu znalazłam podobne za około 5$

      Usuń
  8. jejku te leginsy sa boskie! mialam je kupic w h&m ale jak poszlam drugi raz to juz ich nie bylo hahah zazdroszcze ci ich!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.