poniedziałek, 16 czerwca 2014

And I'm caught waiting in the rain

Ostatnio miałam dość duży problem z bloggerem, żadna strona mi się ładować nie chciała, a jak już to sama co 5 sekund się odświeżała. No ale nic, udało mi się ten problem naprawić i wreszcie mogę usiąść wygodnie do pisania tego posta. Zakończyłam walki o oceny i jestem mega szczęśliwa. Gdy byłam jeszcze w podstawówce obstawiałam, że będę miała średnią max 4,50, a mam 4,92! W maju jak liczyłam, to wyszło, że nawet do paska się nie załapię. No ale wzięłam się w garść i poprawiłam oceny z aż 7 przedmiotów. Może kupię sobie nawet moje wymarzone soczewki, kto wie? Okularów mam już trochę dość, ponieważ czasem je muszę zdjąć i nic nie widzę.

✿ Jelly Sandals 

Mój nowy zakup, wreszcie mam buty idealne na lato. Jestem z nich cholernie zadowolona, wyglądają świetnie i pasują mi do wszystkich ubrań (całe życie na czarno).
Ale ten rok szkolny zleciał. Mam problemy z zapamiętywaniem imion, może z ponad 2 miesiące zeszło mi na ogarnianie wszystkich w klasie. Ogólnie to miłe ziomki, jedynie niektórzy to takie bardziej... wyrzutki.
Następny post (mam nadzieję) będzie poświęcony stylowi mori.


Dziękuję za 160 obserwatorów! 

15 komentarzy:

  1. Jakie fajne sandały ! ;-)
    Ja też mam średnią 4,9 , tak samo jak ty zazwyczaj miałam coś ok 4,5 =) najlepsze jest to że jeszcze tydzień temu pasek mi nie wychodził . ;)
    Obserwuję :)
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Nominowałam cię do LBA na moim blogu :)
      http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

      Usuń
  2. Strasznie mi się podobają te buty! Idealne!
    http://mjuliam7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah. Gratuluję średniej,o takiej mogłabym tylko pomarzyć.Oceny już wystawione,walka się skończyła i za chwilę będą wakacje.Dużo odpoczywaj i zbieraj siły na następny rok,no i rzecz jasna na pisanie postów.Nie mogę doczekać się kolejnego c:
    Zmieniałaś wystrój bloga i dodałaś kwiatki.Potem je usunęłaś.Szkoda,były ładne.No i chat,go też nie oszczędziłaś ;A;
    ______________
    Zapraszam:
    hixnixtexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, te kwiatki mi trochę przeszkadzały. Strasznie spodobał mi się ten nagłówek, a z kwiatkami nie będzie to chyba tak dobrze wyglądało. Odnośnie czatu, to mało kto tam co pisał, więc troszkę sensu nie widziałam, ale zawsze mogę go przywrócić, czyż nie? :'D

      Usuń
  4. Bardzo oryginalne sandałki :))
    Gratuluje średniej!

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tych butów! Są prześliczne <3
    Czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3
    Blog bardzo inspirujący i ciekawy.

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam 4,75. Nieważne, że mocno naciągane i większość ocen, to oceny warunkowe. Ważne, że jest pasek! Och, w kwestii okularów zgadzam się z Tobą. Na te wakacje bankowo kupuję soczewki. Bo po prostu nie ma innej opcji. Wybieram się na kilka koncertów w wakacje, nie chcę, żeby stratowano moje drogie okulary.
    Co do butów... nie w moim stylu, ale i tak się zakochałam. Są przecudowne i zaaazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to ogromnie gratuluję średniej, i dokładnie- najważniejsze, że pasek jest.

      Usuń
  8. gratuluję ładnej liczby!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty, takie gladiatorki *.*
    Gratuluję obserwatorów!
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog. U mnie jest na odwrót jak sobie wszystko wyliczę jest pięknie przychodzi wystawianie ocen i jedna wielka dupa. :/ Fajne buty, widziałam mnóstwo dziewczyn w takich :) Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne sandały :3 I gratuluję średniej! Ja miałam 5,38, choć mogło być lepiej ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana na moim blogu do LBA. :*** Świetnego masz bloga

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.