poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Great sel(l)er

Wyszłam z domu tylko na kilka godzin by skosić trawnik, a już widzę, że nawet filtr 50+ mi nie pomógł i się trochę opaliłam. Zna ktoś jakiś sposób na kąpiel wybielającą? HELP MEH. Ogólnie mówiąc robię spore porządki w swoim pokoju, resztę kolorowych szmatek (czyt. ubrań których nie noszę już) wkładam na dół szafy, takiej małej, prywatnej czarnej dziury.
Mam nadzieję, że ktośkolwiek skorzystał z mojego tutka jak zamawiać z eBaya. Moje zakupy szybko przyszły, wszystko super, świetnie. Nie miałam do tej pory żadnych komplikacji, choć oczywiście nie jest powiedziane, że już nigdy nie będę miała.

moonship2012 

To był sprzedawca, u którego zrobiłam moje pierwsze zakupy. Zawsze po złożeniu zamówienia wysyła wiadomość, i kij, że do wszystkich pewnie to samo kopiują, no ale jednak to doceniam. Rogi ze zdjęcia poniżej zamawiałam 2 razy, jedne dla mnie, drugie dla mojej fryzjerki. Mam w planach dokonać u nich jeszcze wiele zakupów, ale moje aktualne środki muszę przeznaczyć na ważniejsze cele.

md_dillon

Zawsze chciałam mieć jakiś fajny crop top, więc gdy tylko go zobaczyłam zapragnęłam go mieć. Jak na bluzkę za 25 PLN jest bardzo dobrze uszyta i z fajnego materiału. W dodatku w paczce znalazłam liścik oraz serduszkowy phone strap. :'D Stuprocentowo coś u nich jeszcze zamówię, mają bardzo ładne ubrania.

topitem-rinhoo

Zakochałam się w tym naszyjniku, aktualnie leci do mnie (a w sumie dla przyjaciółki) kolejny taki. Wielkim plusem jest to, że żyłka nie lata i zapinanie jest zawsze z tyłu. Nie rozstaję się z nim nigdy. Zamówię sobie jeszcze z Saturnem i pentagramem. 


3 komentarze:

  1. Ale wspaniałe rzeczy! Chcę *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mega taniutkie, za wszystko razem nawet równych 30zł nie zapłaciłam. Więc z całego serduszka polecam. uwu

      Usuń
  2. Też mam tattoo choker, doczepiłam do niego pentakl i nawet na noc nie zdejmuję, bo po prostu zapominam że mam go na sobie ;__; taki lekki jest.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.