sobota, 6 września 2014

Hello Daddy, hello Mom, I'm your ch ch ch ch ch cherry bomb!

No i mamy początek roku szkolnego. Całkiem miło było posiedzieć sobie oglądając 'Kości' lub 'Salem' przy okazji popijając ciepłą herbatę. Trochę boli mnie fakt, że znów nie będę miała tak wiele czasu dla siebie. Postanowiłam jednak, że w tym roku wezmę się bardziej za naukę, by mieć także i teraz pasek. Zobaczy się, czy cokolwiek wypali. Ale to nic, nie oszukujmy się- ten czas zleci równie szybko jak i poprzednie lata (to takie smutne).
Ostatnio nastała u mnie faza(?) na żeńskie zespoły, między innymi The Runaways. Wprost nie mogę oderwać się od słuchania ich. Są (a raczej były) wspaniałe. Oglądał ktoś film The Runaways: Prawdziwa historia?  Kristen Stewart wygląda idealnie jako Joan Jett. ♥

A teraz trochę ładnych zdjęć z mojego dasha!







Just my edit.

4 komentarze:

  1. Świetna notka! Gdzie dodajesz takie fajne ramki do obrazków? ._. I muzyka cudowna, ahh ten punk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape! Jest to ramka o nazwie Transparent 01. (✿・ω・)

      Usuń
  2. Wysoko aspirujesz skoro na pasek. Nigdy nie miałam i nigdy nie chciałam. Chciałam mieć wiedze, a nie oceny i tak mi zostało do dziś. No dobra.. Zalezy mi na ocenach z zawodowego, bo to moja przyszłość, ale nic poza tym xD
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia bardzo inspirujące
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.