piątek, 26 września 2014

Love 'em, love 'em leave 'em, leave 'em jihad romeo

Mam otwartą zakładkę do pisania notki, ale nic mi do głowy nie wpada i zajmuję sie totalnie innymi rzeczami. Nie chcę smucić szkołą, bo zapewne już wystarczająca ilość ludzi na swoich blogach to opisała. Powiem tak: dużo uczenia, bardzo dużo. Nie czuję tego, że jestem drugoklasistką, to jest takie... nijakie. Został mi zmieniony numer w dzienniku, i teraz jestem w grupie numer I /niektóre przedmioty mamy rozłącznie/ i jest mi smutno trochę, noale muszę sobie jakoś z tym poradzić.

Ponad tydzień temu przyszła do mnie zamówiona czapka z ebaya, co było dla mnie ogromnym szokiem. Została wysłana trzynastego września, a przyszła... osiemnastego. Nie wiem, czy przypadkiem sprzedawcy się coś pomyliło, bo przesyłka była darmowa i teoretycznie powinna iść około 20 dni. Fajne szczęście. Nie mogę doczekać się zimniejszych dni by wreszcie w niej wyjść. (✿◡‿◡) Kosztowała prawie 9 PLN, jest solidnie wykonana i mega urocza.



7 komentarzy:

  1. Mam taką samą czapkę, jednak odnoszę wrażenie, że wyglądasz w niej bardziej uroczo ;n;
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. I visited various web sites except the audio feature for audio songs current at this web site is in fact marvelous.


    Here is my blog garage flooring

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosyc szybka przesylka, mi tyle dni zazwyczaj szlo z UK ( ´▽`)! Moglabys podac nazwe sprzedawcy z ebaya (^_^)☆~?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedawca to gamesalor! Proszę, tutaj link: http://www.ebay.pl/itm/400581603883?var=670144892002&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Usuń
  4. Czaaapeczka <3 *u*
    Też mnie dobija szkoła, zaczęłam liceum i od razu cisnęli od pierwszych dni. Przyzwyczaiłam się, ale przyznam, jest ciężko :<
    http://aguublog.blogspot.com/ zapraszam do siebie przy okazji :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszy jak króliczek! Naprawdę ci w niej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.