niedziela, 26 października 2014

Don't try and fight me

Minęły mnie już te cięższe tygodnie, kiedy to wszystkie sprawdziany zbiegają się. Oceny mam prawie że takie same jak w zeszłym roku, a nawet lepsze! Same czwórki z polskiego, z historii piątka z testu... Zapisałam się na chór szkolny, który wydawał się być dla mnie wybawieniem, choć coraz częściej nachodzą mnie chęci wypisania się. Mam dość krzyków i pretensji, ale jednak na szóstkę z muzyki trzeba zapracować.
Rok się zaraz kończy, a do mnie powoli dochodzi, że nic takiego przez ten czas nie zrobiłam. No nic, zmykam oglądać Z Archiwum X, wszystkie sezony same się nie obejrzą.








Plaaastic!





10 komentarzy:

  1. genialne inspiracje :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W koncu doczekalam sie nowej notki! ♡ Bardzo lubię czytać Twojego bloga, pisz częściej. ;) Z inspiracji najbardziej podoba mi się torebka "witch" (planuje kupić sobie czapkę z tym napisem hahah) i tatuaże.

    Pozdrawiam, Anu. http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to bardzo miłe! Postaram się, ale jak już pisałam- ciężko jest ze szkołą, dużo się uczę i to tak leci...

      Usuń
  4. Ale dawno tu nie byłam! Ja już od dawna nie uczestniczę za bardzo w tej sferze blogowej, nie oglądam blogów i sama ich nie posiadam...Teraz tylko czasem wchodzę, bo moja przyjaciółka ostatnio założyła...A tu proszę! Kurcze, masz tak świetny styl pisania...Jest konkretnie, ciekawie (pomimo nie zawsze ciekawej tematyki) i wszystkie twoje zdania są zawsze poprawnie napisane (co teraz bywa rzadkością xD)...Ale najbardziej ci zazdroszczę inteligencji! Mam nadzieję, że czasem mi się jeszcze przypomni, by poświęcić twojemu blogu(blogowi?) trochę czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio o Tobie nawet myślałam! Dziękuję, to bardzo miłe i motywujące. ♥ A odnośnie odmiany to w tym przypadku raczej obie formy są poprawne.

      Usuń
  5. Wszystkie zdjęcia bardzo w moim stylu. Obserwuję darling. ✌
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu nowa notka, A myślałam, że się nie doczekam ;_; proszę pisz częściej, bo bardzo (BARDZO) lubię czytać twojego bloga :3
    Modowy Design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zdjęcia są na prawdę świetne, totalnie w moim stylu :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo, halo, czekamy na nową notkę! (`・ω・´)”

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.