niedziela, 23 listopada 2014

Kuutar taivaan yön valaisee

Zrobiło mi się strasznie miło po przeczytaniu komentarzy pod poprzednią notką, jesteście kochani. ♥ Jest to mega motywujące, zwłaszcza, że ostatnio mam dość dziwny, niepodobny do mnie humor. W dodatku jestem cała obolała, przedwczoraj bolały mnie kości, a  od wczoraj też mięśnie.  Z nauką idzie mi lepiej niż w zeszłym roku, aż jestem zdziwiona. Najgorzej jest chyba z WFu, co mnie wcale nie dziwi haha. Za wszelką cenę unikam jazdy na basen. To nie tak, że nie umiem pływać, bo w sumie pływam bardzo dobrze, tylko nie chcę, by inni wdzieli moje przeokropne ramiona. Zdecydowanie chętniej bym chodziła sama.

A tym razem biel.








5 komentarzy:

  1. Eeeeej, na pewno nie masz jakiś brzydkich ramion, żebyś nie mogła ich pokazać. Ja w gimnazjum chodziłam na basen tylko, żeby posiedzieć w jacuzzi, w ostatniej klasie na szczęście nie było lekcji pływania. Świetne inspiracje!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z basenem mam tak, że uwielbiam pływać, ale nienawidzę kiedy ktoś mi każe to robić, patrzy się, kontroluje itp.
    okaygeomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne rzeczy <3
    Ja nie cierpię basenów :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje, ja nie znosze basenów przez koniecznosc koszenia czepka....
    http://505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.