wtorek, 30 grudnia 2014

See you on a dark night

Jak tam po świętach? Mam nadzieję, że nikt z was nie odstał padaczki od tych wszystkich migających światełek. W tym roku te kilka dni wydają mi się być zdecydowanie lepszymi w porównaniu z poprzednimi. Troszkę mi przykro, że nic nie dostałam pod choinkę. Już powinnam się do tego przyzwyczaić, najważniejsze, że spędziłam miło czas z rodziną. Powróciłam do oglądania anime (po 1,5 roku przerwy) i mimo, że codziennie SPORO jadłam nie przytyłam ani dekagrama. Czyżbym osiągnęła swoje wagowe maximum?
To już ostatnia notka w tym roku, serdecznie dziękuję wszystkim moim czytelnikom. Myślałam, że do końca tego roku dobiję 200 obserwatorów, ale cóż- JAKA BLOGERKA, TYLE OBSERWATORÓW (omg właśnie wymyśliłam tak genialne powiedzonko(?), że aż chyba sobie je wydrukuję i na ścianie powieszę). Czytam post, który napisałam rok temu i zdałam sobie sprawę, że żadnego z celów nie udało mi się osiągnąć. Wręcz przeciwnie. Wcale nie schudłam, nie licząc lektur szkolnych (których mam sporo) przeczytałam malutko książek tak dla siebie samej, ścięłam włosy, a moje umiłowanie do pieniędzy osiągnęło jeszcze wyższy poziom. To jest serio zabawne. Odnośnie blogowania, to ono mi dało naprawdę wiele. Z polskiego zawsze była ze mnie dupa (bo nie wiem, jak inaczej to określić), a porównując, jak piszę w obecny sposób, a jak dwa lata temu to można się zdziwić. Bardzo się wysilam, by pisać w ładny sposób, ale jednak idzie mi to tylko i wyłącznie na dobre.



Edit by me

No, perełki! Życzę Wam ogromnie dużo zdrówka, radości, samych sukcesów w nadchodzącym roku, żeby ten rok był dla Was zdecydowanie lepszy niż 2k14. ♥ Nie mogę się doczekać lutego.

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoje powiedzenie :D

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc jestem większą dupą ;P
    http://avi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne powiedzonko ^.^ mi udało się spełnić tylko jedno postanowienie :C
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powiedzonko nie trafione bo moim zdaniem jesteś super blogerką czego nie odzwierciedla liczba obserwatorów c: Szczęśliwego nowego roku obyś w tym roku spełniła kilka postanowień! x

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju jakie to kochane <3 Szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
  4. Twój blog jest tak okropnie w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dostałam komentarz od Moon Cult! Jestem ogromnie zaszczycona. ♥

      Usuń
  5. Walczymy - nowy rok, nowe życie, czy jakoś tak.
    Będzie dobrze. Trzymam kciuki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że jesteś super blogerka, a Ci wszyscy ludzie, którzy nie czytają Twojego bloga - to chyba zwykłe bezguscie. Jesteś świetna! ♥
    Ja w poprzednim roku nie miałam jakiś szczególnych postanowień (chociaż były mało ważne, to minimalnie je spełniłam), zas na ten rok wyznaczyłam cele, do których będę dążyć. Powinno się udać. ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie kochane, dziękuję. ♥ Ja na ten rok jednak zrobiłam sobie postanowienie i mam nadzieję, że uda mi się je spełnić. Wytrwałości życzę!

      Usuń
  7. Hi dear! Very beautiful and unique blog! It would be great to follow each othif you want just follow me on GFC and I'll follow you back! Kisses
    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.