niedziela, 7 grudnia 2014

The darkness calls my name, and I will follow

Z bólem patrzę, jak ciągle przybywa nowych sklepów internetowych. Sama mam ogromną ochotę założyć jeden, nawet miałam plan by zrobić to już dawno temu. Ale tak jest zawsze- pierwsza mam pomysł, ostatnia go wykonuję. Jestem głupia, nie powinnam czekać z niczym. Jak znajdę coś ciekawego na eBayu, to zamiast dodać to do zakładek muszę ruszyć dupsko i pójść na pocztę, wpłacić pieniądze na PP. Odnośnie sklepu, to jako pierwsze zdemotywowało mnie podejście innych do tego tematu i po pewnym czasie sama zaczęłam z tego trochę żartować. Jednak ostatnio zasiadłam z rodzicami do stołu i im powiedziałam, w jaki sposób aktualnie chciałabym zacząć zarabiać na życie i, ku mojemu zdziwieniu, tacie plan bardzo się spodobał. Aktualnie mam nawet nazwę i pomysł nagłówka, ustaliłam mniej-więcej ceny netto danego towaru, ale mam obawy. Co jeśli to będzie totalny niewypał? Jest już tyle tych sklepów, że już pewnie większość ludzi znalazła swój, w którym będzie kupować 4eva and eva. No nic, mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze.


7 komentarzy:

  1. ja osobiście od dłuższego czasu szukam jakiegoś "swojego" sklepu internetowego i nic nie mogę znaleźć, mam nadzieję, że Twój stanie się tym 'moim' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja, to miłe! ♥ No to muszę szybko obmyślać plan biznesowy i startować. :)

      Usuń
  2. Ja też mam nadzieję, że twój sklep stanie się mi bliski, bo prawie wszystko co fajne, jest z zagranicy :C
    okaygeomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym u Ciebie kupowała :3
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam pomysł na sklep, z ubraniami i dodatkami sprowadzanymi z zagranicy. Jako grafik miałam wielki zapał, żeby zaprojektować stronę internetową itp. Ale gdy zobaczyłam, że jak zwykle noszę się z zamiarem tak długi czas, jest już duża konkurencja to dałam sobie spokój. Trzeba było trochę wcześniej. Ale już tylko troszkę do pełnoletności, doczekam do tego czasu, bo zakładanie będzie dla mnie wygodniejsze, a przecież to już kilka chwil zaledwie. Nawet na pp zrobiłam biznesplan i dostałam 6, także może warto się za coś takie zabrać. W każdym bądź razie życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chętnie kupowała w twoim sklepie jeśli były by przystępne ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję!
    Również zamierzam stworzyć swój sklep internetowy z przystępnymi cenami i ubraniami dla każdego,jednak w wybranym przeze mnie klimacie. ;) :D
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.