poniedziałek, 12 stycznia 2015

I won't be as angry 'bout the hell you put me through

Czy to dziś? Tak, to dziś, to dziś są drugie urodziny bloga (*konfetti spada w tle*)! Cieszę się, że akurat w styczniu założyłam bloga, bo gdyby nie przyjemna pogoda i właśnie ten dzień, to już wolałabym zapaść w miesięczną śpiączkę. Ciągle zamieszanie o oceny, gorszy tryb życia (chociaż nie, on przez cały rok szkolny jest okropny) no i oczywiście drugi etap olimpiady z niemieckiego! Rok temu niestety nie zostałam laureatką, bo mnie po prostu zgniotła pisemna część na trzecim etapie. A ustny zaś poszedł mi lepiej od niektórych laureatów. Zabawne, nie? No nic, mam nadzieję, że mi dobrze pójdzie tym razem.
Już w poprzednim poście zrobiłam malutkie podsumowanie i chyba ono wystarczy, w sumie to nawet nie mam nic do dopisania. Chciałabym, żeby ten rok był zdecydowanie lepszy od poprzednich, ale i tak zapewne wiele nie będzie się różnił.

Btw. zapraszam tutaj: *klik*. Może ktoś się skusi.
A teraz troszkę inspiracji na nowy rok.







4 komentarze:

  1. Slicne stylizacje <3
    Szkoda tylko ze rzadko takie widujemy na polskich ulicach ;/

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też piszę olimpiadę z niemieckiego :D Jestem z małopolskiego, więc to dopiero w środę za tydzień...
    Mam nadzieję, że dobrze Ci pójdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ze świętokrzyskiego i też w środę. :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny post i rewelacyjne zdjęcia. Prowadzisz świetnego bloga
    Jakbyś mogła to zajrzyj do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.