niedziela, 8 lutego 2015

My problem is my problem that I never am happy

Przeokropny styczeń mam już za sobą, a wreszcie nadszedł długo wyczekiwany luty (a od godziny 21:00 mi się go odechciało, teraz czekam na koniec kwietnia). Cały ten tydzień prawie nie byłam na internecie, dzień w dzień się uczę. Udało mi się załapać do trzeciego etapu olimpiady i obiecałam sobie, że tego nie zwalę jak w poprzednim roku. Czuję się przeokropnie. Notki nie było już od około miesiąca, no super- zupełnie jak na 'blogerkę' przystało. Moje życie w żadnym wypadku nie jest ciekawe, mam dość mało możliwości. Szkoda mi jednak porzucać coś, co jest ze mną już te dwa lata... ale ważne rzeczy należy pielęgnować, a nie olewać.
Ostatnio ściągnęłam na telefon grę Bounce (tak, to jedno moich z ciekawszych przeżyć) i poczułam się znów jak siedmioletnie dziecko, tylko, że wtedy grałam na starej nokii. Gdybym się trochę wysiliła, to może i bym ją jeszcze gdzieś znalazła. ALE WHO CARES, pomyślałam, że przedstawię tu moje wszystkie tamblerki, bo czemu by nie?


Oto mój najstarszy tumblr. Odnośnie nazwy, to poprosiłam znajomą, czy mogłaby mi przetłumaczyć na japoński 'cute horror' no i tak to wygląda. Cóż, akurat słowo 'horror' zostało zmienione na 'masakra', bo tak by brzmiało mniej fajnie. Obserwuje go +/- 730 osób, w tym sama Violet E! Przeszedł wiele zmian, aby wreszcie stać się takim, jakim jest teraz. Jestem z niego zadowolona, bo bardzo ładnie wygląda, no ale przecież o to chodzi.

Unholy Dolly 
Zawsze chciałam mieć czarno-białego tumblra, choć założyłam go... może 4 miesiące temu? Strasznie mi się podoba, ale takich jest w sumie wiele, więc dla innych może być niczym specjalnym. Ma malutko obserwatorów, ale co mnie to, uważam go za supi tamblerka.

She fell out 
Chciałam mieć bloga podobnego do tego, co ma Yeha Leung. Oczywiście widać, że nawet na nim przeważają jej zdjęcia. Jeszcze nie odpowiada mi tak na 100%, ale postaram się go udoskonalić.

☽ Pastel Goth Style Magic 
A oto tumblrowy odpowiednik mojej stronki na facebooku. Łatwiej mi jest tam postować zdjęcia, niż na pejdżu, który niestety zaniedbałam. Po 16 marca postaram się przywrócić mu życie, obiecuję.


8 komentarzy:

  1. Masz przepiękne te tamblerki. I wygląd Twojego bloga też mnie urzekł. Masz teraz nową obserwatorkę liczoną razy pięć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mei! Weź się w garść. Dasz sobie radę, zaliczysz kolejny etap na pewno! Trochę się przemęczysz teraz, a potem to zaowocuje, naprawdę! <3 *hughughug*
    Co do tumblra, może chciałabyś się pobawić w wolnej chwili moim w wyglądzie? 8D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Ayamek ♥ Pewka konewka, postaram się coś zrobić. :"D

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten czarno-biały i o pastel gothcie. Od jakiegoś czasu szukałam pastel gothowej inspiracji i twój tumblr trochę mi jej dostarczył. Dziękuję.
    Tak swoją drogą to przeczytałam właśnie wszystkie twoje notki. Jak zobaczyłam pierwszą to pomyślałam "boże dziecko z podstawówki", a potem policzyłam ile obecnie masz lat i zaczęłam czytać wszystko jak leci :3 Widać jak bardzo się zmieniłaś od pierwszej notki. Twój styl pisania się zmienił.
    Podoba mi się twój blog i czekam na następne notki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawie zapomniałam. Umarłabym ze szczęścia jakbym kiedyś zobaczyła notkę o stylu grunge, która wyszła z pod twojej ręki :3
      http://rinowaaaa.blogspot.com/

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.