niedziela, 8 marca 2015

Don't go screamin' if I blow you with a bang

Jestem świeżo po III etapie olimpiady z niemieckiego i postanowiłam, że zdam małą relację. Test miał się rozpocząć o 13, ale wraz z nauczycielką wyjechałyśmy dwie godziny wcześniej,  dzięki czemu załapałyśmy się na ekscytujące zakupy do biedry. Do szkoły, w której odbywał się konkurs dojechałyśmy 30 minut przed czasem. Ludzi było całkiem sporo, bo 44 uczniów+ jeszcze ich nauczyciele.Wszyscy mieli miny, jakby się dowiedzieli, że właśnie idą do komór gazowych i nie mają możliwości odwrotu. Następnie pewna pani wykrzykiwała, co mamy robić przed wejściem do sali, lecz ja nie słuchałam, wolałam skupić się na (dość zabawnym dla mnie) widoku siostry, która robiła swoim podopiecznym znak krzyża na czole.  Następnie losowaliśmy jakieś numerki, odpowiadające konkretnej ławce, w której będziemy siedzieć. Ja, największa szczęściara pod słońcem, miałam numer 43, czyli miejsce na samym przodzie sali, a przede mną siedziała ciągle spoglądająca na mnie wzrokiem pełnym nienawiści i podejrzeń (a przynajmniej odniosłam takie wrażenie) pani z komisji. Gdy już wszyscy znaleźli się na sali, dyrektorka tego technikum zaczęła opowiadać o swojej szkole przez jakieś 15 minut, licząc, że może ktoś z nas będzie chciał tam się dostać. Następnie mikrofon przejął pewien pan z czegośtam, zawierającego w nazwie słowo 'oświaty'. Powiedział kilka słów od siebie i przeszedł do wyczytywania śmiesznych nazwisk (na przykład taka 'Kruszewska', haha, no serio współczuję) i rozdawania kartek z gratulacjami, odnośnie dostania się właśnie do tego etapu. Osoby, które miały swoich znajomych w sali otrzymały jakieś lekkie brawa, a panny w 20-centymetrowych szpilach same sobie je zapewniły. Potem już tylko rozdano nam testy i rozpoczęliśmy pierwsze zadanie- słuchankę. Do odtworzenia nagrania użyto jakże specjalistycznego sprzętu, jakim było radio i przyłożony do niego mikrofon. Już po wysłuchaniu tych jakże wyraźnych rozmów przeszliśmy do uzupełniania wywiadu z kobietą-pilotem. To akurat było całkiem proste. Następne było okropne zadanie czwarte. Do podanej biografii trzeba było napisać imię i nazwisko pisarza oraz wymienić jedno jego dzieło i je opisać, no supi. Kolejne zadania były dość łatwe, a ostatnim było napisanie listu. Cały test zakończyłam 20 minut przed czasem, no i nagle zaczęły mnie nachodzić myśli, jak zareagowałaby komisja, gdybym wstała, wzięła te kilka spiętych zszywaczem kartek i podarła je komisji przed oczami. Ale nie, zachowałam klasę i gdy już był koniec czasu, odłożyłam kartkę i wyszłam, nie mówiąc 'do widzenia', ależ ze mnie złoczyńca. Gdy już znalazłam się na korytarzu nie wiedziałam, czy mam się śmiać, czy może też płakać. Jestem już tym wszystkim zmęczona, ale czekaj, przecież za dwa tygodnie ustny!

Just my edit

9 komentarzy:

  1. Wow, gratuluję! Zresztą po samym stylu Twojego pisania i opinii na dane tematy nie trudno wywnioskować, że jesteś bardzo inteligentną i zdolną osobą...Naprawdę nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkursy... Ugh, ja piszę jutro ;;
    Najważniejsze, że to już za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze! ♥

      Usuń
  3. Nie martw się na zapas :3
    Będzie dobrze, trzymam kciuki.
    http://rinowaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niemiecki to dla mnie czarna magia którą ledwie utrzymuje na 4 :-; Inaczej jest z angielskim... mogłabym pojechać na jakąś olimpiadę. Ale jak mnie posadzą przed jakąś panią z komisji? Jak Siostra zakonna będzie mi robić znaki krzyża na czole? haha
    'Kruszewska' nie jest tak złe, znam chłopaka z nazwiskiem ,,Wyruchał'' :')
    Czekam na więcej takich postów, ciekawie opisujesz te wszystkie zdarzenia, można się cicho pośmiać x

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na nazwisko Kruszewska, to było specjalnie. :"D Ale Wyruchał... no cóż, zapewne ciężko żyć z takim nazwiskiem.
      Dzięki, cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  5. ciekawa notka :)
    fajny blog :)

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.