niedziela, 22 marca 2015

I know you've been misbehaving

Jak normalni ludzie reagują na dobre wiadomości? Zapewne się bardzo cieszą, skaczą, krzyczą, może uronią nawet kilka łez, ale na pewno nie zaczną wyć, jakby się dowiedzieli, że zaraz mają umrzeć i nie zdążą obejrzeć ulubionego serialu do końca. No, ale jak już wiadomo- ja do normalnych nie należę. W czwartek, na trzeciej lekcji, pisałam sobie test z historii. Nagle wchodzi do sali pewna dziewczyna, mówiąc, że pani od niemieckiego mnie prosi. No to chyba już wiadomo, o co chodzi. Dokończyłam test w ciągu pięciu minut i opuściłam salę. Ledwo mogłam ustać na nogach, wszystkie siły ode mnie odleciały i opierając się o ścianę, schodziłam z trzeciego piętra na parter. Do głowy przyszedł mi najgorszy scenariusz... czyli jeden z dwóch, bo nie było więcej możliwości. Jestem pod salą, otwieram lekko drzwi, a obecne w niej osoby zaczęły klaskać i mi ogromnie gratulować, a ja stałam w miejscu i nie wiedziałam co zrobić, no to najzwyczajniej w świecie zaczęłam płakać. Zapewne miałam przeokropną minę, a głos jeszcze gorszy. Dwunaste miejsce w województwie to nie tak źle, nie? Przepraszam, że tak tyle o tym piszę, ale to jest chyba moje największe osiągnięcie w życiu. Btw, 12 to chyba moja szczęśliwa liczba. Urodziłam się 12 kwietnia, imieniny obchodzę 12 grudnia, 12 stycznia powstał ten blog, to również mój numer w dzienniku oraz jak już mówiłam- miejsce w olimpiadzie. Całkiem fajnie, nie? Mam nadzieję, że ta liczba będzie mi jeszcze w przyszłości towarzyszyć. Nie obraziłabym się, gdyby ktoś mi przypadkiem chciał podarować 12 milionów dolarów.  

Przekaz tak jak  sukienka- bardzo jasny.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zajęcia tak wysokiego miejsca. To nie lada wyczyn skoro to miejsce w rejonie wojewódzkim. Ja wczoraj dowiedziałam się, że dostałam wyróżnienie w konkursie rysowniczym. Nikt z mojej starej nie pokwapił się by mnie o tym powiadomić (regulamin głosi, że powinni powiadomić telefonicznie). To trochę smutne, ale przynajmniej uniknęłam publicznego rozdania nagród i oklasków, które dostałaś Ty. To byłoby lekko stresujące. Mam nadzieję tylko, że mają nadal moją nagrodę i odbiorę ja po cichutku. Ah, i mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz. Kiedyś pisałam pod pseudonimem Jenna. c:

    ~ http://lavender-witch.blogspot.com ~
    ~ http://dying-enfer.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam! Zanim przeczytałam komentarz rzucił mi się w oczy link do bloga i pomyślałam 'ojej, Jenna wróciła!' ♥ Dziękuję, również gratuluję. Ja mam właśnie jeszcze do zaliczenia jakąś galę dla laureatów, tylko nie mam pojęcia kiedy jest haha.

      Usuń
  2. Gratulacje! Może z tymi milionami dolarów przesadziłaś, ale może kiedyś będziesz zarabiać 12 tysięcy :3
    rinowaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju gratuluje ci! :) A kto wie, może trafisz dwie szóstki w totka pod rząd? To też będzie 12 a suma byłaby niezła hahah

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! ^^
    Na prawdę świetny wynik.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.