niedziela, 24 maja 2015

It's a new art form showing people how little we care

Zapewne każdy, kto uczęszcza do szkoły ma obecny miesiąc totalnie zawalony sprawdzianami i poprawami. Nie ukrywam, że ze mną nie jest inaczej. Połowa z moich ocen to 4/5 i pragnę się pochwalić, że język polski również na tej liście! Jak na osobę, która jest w stu procentach umysłem ścisłym to niesamowite osiągnięcie, tym bardziej, że z dyktand zwykle dostaję 2. Ortografia to moja najsłabsza strona i potwierdzi to każdy, kto miał przyjemność ze mną pisać. No ale hehe, skoro pani stwierdziła, że mam szanse na 5 to nie będę się z nią przecież kłócić.
Dziś post z inspiracjami, ponieważ nie mam za wiele czasu by coś więcej napisać (biologia wzywa).

















4 komentarze:

  1. Świetne te zdjęcia ^^
    Szczególnie rozwaliły mnie Arabki w tych różowych strojach i pofarbowane na turkusowy włosy pod pachami X"DDD
    A ta dziewczynka z gołym brzuchem i takimi różowymi spodenkami jest śliczna~~
    Pozdrawiam i powodzenia z ocenami i polskim! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, tez zdjęcia mnie przerażają...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.