niedziela, 5 lipca 2015

Who put this idea in your head that you're gonna rot in hell?

Wakacje oficjalnie rozpoczęłam dopiero na piątkowym ognisku, gdyż przez 6 dni od zakończenia roku towarzyszył mi stres przed czwartkową lokalną imprezą odbywającą się w mojej szkole, na której miałam okazję śpiewać końcową piosenkę. W pewnej chwili chciałam uciec stamtąd do znajdującej się naprzeciw kawiarni, by kupić sobie drożdżówkę i przeczekać tam do końca przedstawienia, ale zdałam sobie sprawę, że nie mam przy sobie nawet grosza i hej, przecież tam była moja mama! Stwierdziłam, że nie mogę jej zawieść i zaśpiewam dla niej najlepiej jak umiem. Szczęśliwie wszystko poszło bez problemu, nie zapomniałam słów i darłam się strasznie głośno, ale o to chyba chodziło.
Ostatnio pojawiło się wiele postów poświęconych zakończeniu roku szkolnego (no kurde, kto by się tego spodziewał?) i każdy albo się chwalił, albo się żalił nad swoimi wynikami, więc stwierdziłam, że nie będę gorsza. Drugą klasę gimnazjum ukończyłam ze średnią 5,06! Jestem z siebie ogromnie dumna, bo spełniłam wszystkie (no okejka, może nie wszystkie, ale większość!) swoich postanowień na obecny rok szkolny, zostałam laureatką olimpiady z niemieckiego, miałam średnią grubo ponad 4,75 no i ofc pasek, jednak nie czuję, że uczyłam się więcej, niż zwykle. Wydaje mi się nawet, że ta klasa była łatwiejsza od pierwszej.
Z racji, że są wakacje, postanowiłam zamieścić w tym poście włosowe inspiracje! W mojej szkole najchętniej by wyrzucili za pomalowane włosy, nawet, gdy są przemalowane na naturalny kolor czy ma się ombre(???pomalowane pół łba), więc te dwa miesiące to dobry czas, by pozwolić sobie na odrobinę wolności.












14 komentarzy:

  1. Piękna średnia! Moje gratulacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo gratuluję :) Ładne i ciekawe inspiracje. Miłych wakacji xx

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/07/czas-na-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!fajne włosy na zdjęciach :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wysokiej średniej! Dobrze, że jesteś z siebie zadowolona! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kieddyś na taki pudrowy róż zrobić sobie włosy *-*

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie takie piękne, ale czego się spodziewać po tokyo fashion, przeciętnych ludzi tam nie wybierają :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja próbowałam zrobić sobie niebiesko różowe (trochę jak na 14 obrazku) ale nie wyszły i poszlam na baseni i mi zeszły (na szczęście bo wyszły zielone). Gratki średniej!
    Zapraszam do mnieh ttp://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję średniej! Ja nigdy sobie nie farbowałam włosów, ale może coś pokombinuje na tych wakacjach.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kolorowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe włosy są bardzo ciekawe i chętnie bym sobie takie zrobiła, jednak nie chce niszczyć włosów. :(
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/ ♥
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do moich czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.