niedziela, 30 sierpnia 2015

DIY: Bat winged shoes

Ostatnie kilka postów ukazywało się regularnie co tydzień i dość dziwnie mi z tym, że w poprzednią niedzielę nic nie dodałam. Mam już szczerze dość posiadania zasypanej notkami 'back to sql' tablicy na facebooku, ale niestety to jeden z wielu uroków bycia członkiem grup blogerskich, na których rzadko znajduje się coś naprawdę wartościowego.
W mojej szkole buty na zmianę są obowiązkowe i jakby to było mało, muszą mieć jasną podeszwę oraz pomarańczowe sznurówki, przez co buty slip-on totalnie odpadają. Chore? Bardzo. Stwierdziłam, że skoro to ostatni rok w tym gimnazjum, nie mogę sobie pozwolić na kolejne nudne obuwie.
Pokażę dziś Wam, jak sprawiłam, że moje buty stały się totalnie odlotowe!

Potrzebne są:
Filc
Kartka papieru
Nożyczki
Małe nożyczki do odpruwania nitek (?) lub coś ostrego
Biała kredka
Szpilki
Spinacz do papieru
Trampki (kto by się tego spodziewał)

Narysuj oraz wytnij upragniony kształt skrzydełka.

Przypnij je do filcu jedną bądź większą ilością szpilek, by się nie przesuwało i wytnij ten kształt w materiale.

Zrób to ponownie, do uzyskania drugiego skrzydełka.

Przyłóż je w odpowiednim miejscu i by się trzymało zepnij spinaczem do papieru.

Zaznacz białą kredką miejsca,  gdzie mają powstać otwory na sznurówki.

Przebij białe punkty czymś ostrym, ja to zrobiłam nożyczkami do odpruwania nitek.

Rozepchaj otwory, wkładając w nie sznurówkę.

Oto i efekt końcowy! Jak Wam się podoba? 


22 komentarze:

  1. Jeju genialny pomysł! Na pewno takie wykonam *o* <3

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt, wyglądasz teraz jak dziewczyna batmana ! :D

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com‎

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Świetny efekt. Jasna podeszwę rozumiem - ciemna moze rysowac parkiet czy cos, ale pomarańczowe sznurówki? Wtf :(

    U mnie w gimnazjum tez trzeba bylo mieć buty na zmiane z jasna podeszwa. Teraz w liceum śmigam na obcasach, w sliponach, najkach, w czym chce :D minusem jest to ze jak nie zmienisz butów to moze byc Ci zima gorąco a korytarze są troszkę brudne :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowe sznurówki są po to, by nauczyciele mieli pewność, że uczeń zmienił buty. Najgorsze jest to, że jak się zapomni spakować tych na zmianę to się dostaje uwagę na minus. D:

      Usuń
  4. Genialny pomysł! Jeszcze sie z takim nie spotkałam ;)
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, nie wpadłabym, a te sznurówki pasują cudownie!
    Dziwne, że każą wam mieć kolorowe sznurówki aby było widać, że zmieniacie buty xd

    http://olej-nick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to cudne ! Właśnie nie wiedziałam jak do końca ozdobic moje buciki, Ty mnie zainspirowałaś ! *-*

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. OMO <3 bosze, czemu ja na to nie wpadłam wczesniej xD omg <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne i bardzo oryginalne ;)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna instrukcja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, fantastyczne, - takie proste, a jak wygląda! Chyba sobie ogarnę coś podobnego, tylko jeszcze nie wiem, co by to mogło być.

    Wpadnij też do Łosia: http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo to wygląda. Muszę się kiedyś za to wziąć bo efekt końcowy jest naprawdę śliczny. Fajna notka i liczę na takich więcej.
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. osz kurde, latające buty! supi dupi, banalny pomysł :)
    http://lienicormaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski efekt, a do tego szybko i łatwo można to zrobić <3

    http://kawaii-japan-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też nakazana jest jasna podeszwa w pantoflach, ale że sznurówki muszą mieć określony kolor.?! Przesada.
    Poza tym świetny post, ciekawe i oryginalne przyozdobienie butów. Genialne.! C:
    Zapraszam też do siebie. - http://ayumi-ohayou.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że wpadniesz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystkie DIY na tym blogu! Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.