niedziela, 9 sierpnia 2015

URL Song Tag

Nie ukrywam, że jestem coraz bardziej przerażona na myśl o tym, że pozostało mniej niż 22 dni do rozpoczęcia kolejnego roku szkolnego, dla mnie ostatniego w obecnej szkole. Z jednej strony się ciesze, z drugiej mnie skręca. Podsumowując dwa lata w gimnazjum, mogę powiedzieć, że nie jest tak źle. Szczerze mówiąc, jest całkiem fajnie. Lubię chyba wszystkich nauczycieli, nic do nich nie mam i mam nadzieję, że oni do mnie też. No nic, pozostało mi się uczyć i modlić o dobry wynik na egzaminie gimnazjalnym by dostać się do wymarzonego liceum.

Przejdę teraz do tytułowej części posta. Zostałam nominowana do "URL Song Tag". Polega on na dopasowaniu do każdej litery adresu URL bloga piosenki, która zaczyna się na tą samą literę. Do tagu nominowałam mnie Asami-nach! Mam nadzieję, że wysłuchacie chociaż kilka piosenek i wypowiecie się na ich temat, czy coś. 


URL BLOGA:

☽ CUTE-HORROR 

 Candy ☆ Bikini kill


☆ Use once & destroy ☆ Hole



 Tortured by solitude  Coldworld



☆ Everglade ☆ L7



☆ Hostility ☆ Joan Jett



☆ Oblivion ☆ Grimes



 Royals  Lorde



 Rotting  Woods of desolation



 Ocean of tears ☆ Soko



 Roses  White ring



Nominuję: 
☆ I'm Dollka 
☆ WinterTea 
☆ MoeKyuna 

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag i dziękuję za nominację! :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację <3 Zabieram się za tag!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi jak mało czasu zostało do rozpoczęcia roku szkolnego.
    Cholercia.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to będe mieć zabawy XD i zdołowałaś mnie tym przypomnieniem za ile dni do szkoły :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje że się Panienka nie obrazi jak dodam sobie parę pioseneczek do mojej playlisty ? :3

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, cieszę się, że mój gust się spodobał. :"D

      Usuń
  6. Chętnie przesłucham piosenki w wolnym czasie :3

    http://asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.