niedziela, 2 sierpnia 2015

What a good shot man

Chciałabym z całego serca podziękować za aż tak dużą liczbę nowych obserwatorów (jak i również straconą dwójkę od pojawienia się tego posta, serio, thx). Już od kilku dobrych miesięcy ciągle było Was 180, a następnie 178 co mnie okropnie dobiło i zaczęłam rozmyślać nad samobójstwem (bloga ofc). Dziękuję za docenienie mojego wkładu w to, co robię, nawet nie wiecie jak ogromnie wiele każdy komentarz dla mnie znaczy.
Całe wakacje spędzam w domu, czytając książki, przeszukując internety i oglądając seriale. Ostatnio skończyłam oglądać Miasteczko Wayward Pines i okropnie przeżyłam zakończenie. Szczerze mówiąc to było do przewidzenia, że ten serial nie skończy się dobrze, ale nie spodziewałam się takiej akcji. Moją ulubioną bohaterką jest Pam, pomimo, że nie lubiłam jej z początku (jak zapewne wszyscy). Bardzo polecam Wayward Pines i w dodatku ma tylko 10 odcinków. Teraz się biorę za Wirus. 8)
Przeglądając dziś we♥it w poszukiwaniu fajnych rzeczy natrafiłam na kolekcję Filters i stwierdziłam, że warto podzielić się tym, co tam znalazłam.
Btw. Jest już 3 sezon Junjou Romantica!!!!



























Źródło: Filters 

7 komentarzy:

  1. Ciekawy post :) Zaraz ściągnę tę aplikację i przetestuję filtry :D
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejusiu długo czegoś takiego szukałam, ale nie wiedziałam co tak na prawdę mam wpisać w google ^^
    Arigato gozaimasu :3

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwiązałaś wszystkie moje problemy z przerabianiem zdjęć tym postem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O Bożeno, dzięki za ten post! (wyczuwam nowe selfiacze na insta)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje wyglądają podobnie. Seriale i seriale. Jeśli cię to ciekawi, to u mnie na blogu pojawił się post właśnie o serialach :)
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post!

    http://mrcroow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.