niedziela, 13 września 2015

I hope you die by my side

Właśnie przeglądam Feminotekę i dodaję masę książek, które chciałabym mieć, do zakładki 'I tak mnie nie stać'. Zapewne przez najbliższe 8 miesięcy niczego poza lekturami nie przeczytam, więc nawet nie opłaca mi się zbierać pieniędzy. W poprzednią niedziele byłam zbyt zdołowana, by napisać cokolwiek. Skończyło się na tym, że zaczęłam się użalać nad sobą i płakać, a takie posty nie mają najmniejszego sensu. Poprawiłam sobie odrobinę samoocenę ocenami, które już zdążyłam dostać. 4 z kartkówki z historii to w moim przypadku niezły wyczyn. W dodatku moja klasa za najlepszą średnią w gimnazjum w poprzednim roku pojechała na darmową wycieczkę w piątek, wooohoooo.
W  dzisiejszym poście jest coś nietypowego, mianowicie... dodam zdjęcia mojej stylizacji, oh god. Szczerze mówiąc długo się zastanawiałam nad tym czy je dodać, bo chyba na blogu jeszcze nie publikowałam (może poza jednym/dwoma) swoich zdjęć i dziwnie się z tym czuję. Nie chciałam jeszcze pokazać tak dokładnie mojej twarzy, ale w końcu przyjdzie i na to czas, a mianowicie w najbliższym poście. Tennis skirt, którą na sobie mam dorwałam na vinted za 18PLN, co jest dla mnie mega śmieszne, ponieważ takie chodzą tam śrenio po... idk, 70PLN? Miałam ogromne szczęście i w dodatku jej rozmiar jest idealny.
Btw. zapraszam na mojego aska, który nie żyje i pewnie do życia nie powróci.






Tennis skirt - vinted / Bluzka - C&A / Kurtka(?) - Lump / Tattoo choker - Allegro


10 komentarzy:

  1. Woow! Za taką cenę aż żal nie kupić :D Super zdjęcia i cudowna stylizacja. :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww lubie takie stylizacje <3 I dawaj zdjęcie twarzyczki !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tennis skirt świetna jest! :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, świetna stylizacja, lubię takie spódnice. :)
    Podoba mi się wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale znalazłaś okazje, zazdro ;3
    Szkoda, że nie chcesz pokazać twarzy ;__;
    Czekam na kolejną notkę! <3
    Pozdrawiam, Anem.

    http://kpop-ff-yaoi-polskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty szczęściaro. Zawsze marzyła mi się taka spódniczka ale nigdy nie miałam pieniędzy (chyba muszę ograniczyć kupowanie książek i mang *A* )~) żeby ją kupić, a tu proszę taka okazja. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja ale szkoda że nie pokazałaś jakie buty dobrałaś do niej (mam fioła na punkcie butów) i jestem ciekawa następnej notki.
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.