niedziela, 20 września 2015

REVIEW: BUNNY 3 COLOR GRAY

Dzisiejszy post będzie recenzją soczewek BUNNY 3 COLOR GRAY, które dostałam od Klenspop!


Soczewki przyszły bardzo szybko, dokładniej mówiąc po równym tygodniu od wysłania. Gdy otworzyłam paczkę, zobaczyłam bardzo dokładnie owinięte folią bąbelkową pudełeczko oraz instrukcję jak zakładać soczewki i jak o nie dbać. Po rozpakowaniu pudełeczka ukazały się przede mną soczewki w słoiczkach, pojemnik na nie oraz szczypce do ich wyciągania. Bardzo przypadło mi do gustu to pudełko i nie mam zamiaru go wyrzucać, nawet, gdyby mi miało zalegać w szafce, haha.





Gdy zakładałam lewą soczewkę miałam lekkie problemy, ponieważ ciągle mi się zwijała, przez co podrażniłam sobie trochę oko. Przez najbliższe 3 godziny odpuściłam sobie ich założenie, ponieważ bałam się, że będzie mnie piekło (już tak kiedyś zrobiłam, cii). Pozwoliłam oku trochę odpocząć, aż przestało być zaczerwienione i po tym czasie znów podjęłam próbę ich nałożenia, tym razem udaną. Gdy już odeszłam od lusterka i mogłam dokładniej przyjrzeć się mojemu pokojowi to pierwszą reakcją było 'OMG TEN ŚWIAT MA KONTURY'. 

WYGODA: Soczewki są mega wygodne! W ogóle ich nie czuję i mogę w nich chodzić cały dzień. Z przyzwyczajenia do poprawiania okularów co chwilę dotykam swojego nosa, by przypomnieć sobie, że nie mam ich założonych.




WYGLĄD: Początkowo obawiałam się, że nie będzie ich w ogóle widać, ponieważ mam szaro-żółte oczy. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że się myliłam! Wyglądają bardzo naturalnie i pomimo, iż jestem fanką tych nienaturalnych to i tak uważam, że są wspaniałe. Szczerze mówiąc nawet nie potrafię dobrze wskazać, gdzie zaczyna się ten moment przejścia z mojego żółtego koloru na ten na soczewce.




Jeśli ktoś z Was poszukuje soczewek, które mają naturalny wygląd to śmiało mogę wam polecić ten model!

Pokazanie mojej twarzy zajęło mi prawie trzy lata. Nawet teraz przed publikacją posta wciąż się waham i zastanawiam się, czy może pozostawić tylko te zbliżenia na oczy. Niestety nie należę do ładnych osób. Mam nadzieję, że mój wygląd niczego nie zmieni. 

12 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć soczewki, ale pewnie nie założyłabym sobie ich na oczy :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założenie soczewek do trudnych nie należy. Gorzej jest z wyciągnięciem ich z oka. Ja na przykład męczyłam się dwie godziny żeby je wyjąć D':

      Usuń
    2. Tbh ja mam zdecydowanie większe problemy z założeniem. Już pierwszą soczewkę zdjęłam w 2 sekundy, a normalnie i szybko założyłam soczewkę po... 10 razach? :"D

      Usuń
  2. jaki efekt *o* ja jestem zdecydowanie fanką tych naturalnie wyglądających soczewek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ci dam "nie należę do ładnych ludzi" jak Cię znajdę to zobaczysz D: A tak do soczewek, to o wiele wyglądają one u Ciebie niż u mnie *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja noszę okulary. Moja koleżanka miała kiedyś czarne soczewki i wyglądała bosko !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne. Też mam zamiar kupić sobie kolorowe soczewki dostosowanej do mojej wady wzrokowej ale niestety mam mały problem z krzywizną. Naprawdę podoba mi się ich efekt na twoich oczach chociaż ja wybrałabym soczewki wyglądające bardziej nienaturalne. Pfff jak to nie należysz do ładnych osób? Przynajmniej nie masz tak pucołowatej buzi jak ja i masz ładną grzywkę, serio moja nawet nie chce się układać >_<)/
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tych soczewkach, ale widzę, że są warte polecenia :D
    Super napisana recenzja!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to moja pierwsza recenzja czegokolwiek i bałam się, że napiszę ją źle, haha.

      Usuń
  7. Masz śliczne oczy c;
    Powodzenia w dalszym blogowaniu
    Dobrze napisana recenzja
    http://lolina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.