niedziela, 27 grudnia 2015

DIY: Moon phases t-shirt


Ciężko mi pogodzić się z tym, że w tym roku odejdę od mojego tradycyjnego spędzania sylwestra przy książce i wreszcie wyjdę z domu. Podejrzewam, że kolejna taka okazja nigdy więcej mi się nie przytrafi, więc czemu by nie skorzystać. Osobiście trochę nie rozumiem świętowania upływu czasu, ale razem z girlsami zamówiłyśmy na tę okazję słodyczy za ponad 130zł, a w tym Bean Boozled. Liczę na to, że uda mi się trafić na wszystkie dziwne smaki. Najbardziej nie mogę się doczekać wymiocin, stonogi i zgniłego jajka.
Robienie tego DIY zajęło mi kilka dni, ponieważ gdy się w końcu za nie zabierałam, to już zaczynało się robić ciemno, a nie chciałam dodać zdjęć robionych przy sztucznym świetle. Do zrobienia tej koszulki nie zużyłam nawet w 1/4 25 ml pojemniczka farby, więc już planuję zrobić kolejne DIY z jej użyciem.

Potrzebne są:
Czarna koszulka
Biała farba do tkanin
Papier
Nożyczki
Szpilki
Ołówek
Gąbka do malowania (lub zwykła gąbka i wykałaczka haha)

Na kartce narysuj koła, które będą księżycami, a następnie je wytnij. Nie musisz robić takiego szablonu jak ja, równie dobrze możesz na oko odrysować od czegoś kółka.

Po wycięciu otworów przyczep szpilkami papier do koszulki. Swoją kupiłam w lumpie za 2zł, polecam zrobić to samo.

Nabierz na gąbkę trochę farby (użyłam Tekstykolor- super biel) i zacznij 'wklepywać' /tak, to jest kawałek gąbki i wykałaczki, polecam kupno takiej przeznaczonej do malowania haha/. Nie maluj całego księżyca na biało, zostaw lekkie przebłyski czarnego, by wyglądało, że ma kratery. Pamiętaj, żeby zacząć od prawej strony kółka i przy każdym kolejnym księżycu dawać troszkę więcej farby. Wzorowałam się na tym zdjęciu.

Gotowe! Jeśli zrobiły wam się jakieś białe ślady to możecie zakryć je czarną farbą. 


17 komentarzy:

  1. Jejku, naprawdę świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszła :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę spędzać sylwestra poza domem ;)
    Koszulka wyszła świetna!

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest! BArdzo fajny pomysł i wyszło Ci tak realistycznie *-*
    A ile taka farba do tkanin kosztuje i gdzie moge ją znalezć?

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w sklepie plastycznym i kosztuje około 4zł. :)

      Usuń
  5. Jejku, jaka śliczna!
    Wyszła wspaniale ^-^
    my-kawaii-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyszło, prawie tak jak na zdjęciu! *o*
    http://dearilyanddon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już kiedyś taki poradnik. Ślicznie ci wyszło :D
    ravens-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie koszulki są boskie <3 gdzie kupiłaś farbę ? bo chyba sama sobie taką zrobię.. xd


    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna!

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam mieć taką koszulkę! Koniecznie muszę kiedyś zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.