wtorek, 12 stycznia 2016

Dying hope in this town of strangers

To już trzy lata. Naprawdę nie rozumiem, jak ten czas mógł tak szybko zlecieć, przecież dopiero co pisałam pierwszego posta, zyskałam pierwszy komentarz i obserwatora. Nie mam pojęcia, czy przez ten czas się zmieniłam. Jedyne co potrafię zauważyć to fakt, że wzrosła moja umiejętność pisania i coraz lepiej to mi wychodzi. Gdy czytam stare posty to krew mnie zalewa i mam ochotę wszystko edytować, no ale przecież nie na tym to polega. W ciągu tych trzech lat ogromnie wiele dobrych i złych rzeczy mnie spotkało, ale dziś skupię się na tych dobrych. Na początku chciałabym zrobić takie małe podsumowanie mojej 'blogerskiej kariery'.


Nie wiem, czy to dużo. Jest wiele blogów, które w ciągu tych kilku lat zdobyły ponad 1000 obserwatorów. Mimo wszystko nie narzekam. Szczerze mówiąc wątpiłam, bym kiedykolwiek miała 100 obserwatorów, a tu proszę, prawie 200. Dziękuję każdemu, kto chciał poświęcić kilka sekund, by dodać się do listy czytelników. Naprawdę nie zdajecie sobie sprawy, jak wiele dla mnie znaczycie.
Teraz odejdę od tematu bloga, chciałabym powiedzieć o najważniejszych rzeczach które od jego założenia mi się przytrafiły. 24 marca 2013 roku zostałam adminką na stronie Pastel Goth. Od tego czasu moje internetowe życie zaczęło rozkwitać. Dzięki tej stronie poznałam wspaniałą Ayame, z którą zaczęłam pisać w sierpniu. 18 października tego samego roku zaproponowała mi objęcie stanowiska admina Polish Asian Style i nigdy nie mam zamiaru zrezygnować z pełnienia tej funkcji. Dzięki temu poznałam grupę cudownych osób, z którymi wspaniale współpracuje. Ostatnio rozpoczęliśmy działalność na YT. Możliwe, że pewnego dnia i ja się pojawię w jakimś filmiku. Strona ciągle się rozwija i jestem dumna, że mogę uczestniczyć w jej tworzeniu. Rok 2014 był bardzo nudny i szczerze mówiąc nic z niego nie pamiętam, może to dobrze. Największym sukcesem 2015 było zostanie laureatką z niemieckiego, przez co kilka dni nieustannie płakałam ze szczęścia.
Cieszę się, że mam miejsce, gdzie mogę o tym wszystkim napisać i że istnieje garstka osób, które to przeczyta. Chcę Wam powiedzieć, że jesteście dla mnie niezwykle ważni. Mam nadzieję, że każdy kolejny dzień będzie dla Was coraz lepszy.

9 komentarzy:

  1. Trzy lata, jak ja bym chciała mieć taki staż na jednym blogu, zwykle po pół roku traciłam zapał, nie chciało mi się szukać czasu na pisanie, brakowało motywacji. Skoro urodziny, to warto złożyć życzenia, w takim razie życzę Ci jeszcze lepszych statystyk, większej ilości obserwatorów i komentarzy, zapału do pracy, który nigdy nie zgaśnie i pieniędzy, żeby móc zostać Pastel Gothem "pełną gębą". Ja właśnie otwieram sklepik, więc kto wie, może znajdziesz tam coś dla siebie, jak już go dokończę, bo właśnie w kierunku Goth i Pastel Goth też będę szła, choć na razie bardziej w kwestii dodatków niż ubrań, maszyna do szycia do tanich nie należy ;)

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś adminem PAS? :O Najlepsza strona tego typu. Niestety na innych psuje się atmosfera i mało kto próbuje coś z tym robić. Więc nie poddawajcie się i dbajcie o tą miłą atmosferę!
    Trzymam kciuki za bycie Pastel Gothem! Ja po latach bycia Gothem (od liceum) w końcu biorę się solidnie i poważnie za lolitę.
    Gratuluję ilości wyświetleń, komentarzy i tak dalej <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu wszystkich adminów baaardzo dziękuję, to strasznie miłe i motywujące! ♥
      Ojeju lolita... piękny styl, marzy mi się od dawna chociaż jedna lolicia kreacja, ale niestety ceny za nie są nieziemskie, życzę powodzenia!

      Usuń
  3. Gratuluję takiego osiągnięcia! Ja mam niedługo dwu-lecie bloga, więc wiem, jakie emocje przy tym towarzyszą :) Pozdrawiam gorąco i życzę jeszcze większych sukcesów w 2016 roku! ♥
    A jeżeli chodzi o Polish Asian Style, to gratuluję tak wspaniałej strony, uwielbiam :)
    http://rena-uchiha.blogspot.com/2016/01/rena-obserwuje-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponownie dziękuję w imieniu swoim i reszty adminów, ogromnie nas to cieszy! ♥

      Usuń
  4. myszko, nie zapomnij kto cię namówił (łagodnie rzecz biorąc :3) do założenia bloga <3 black sesja i te sprawy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sama od kilku lat prowadzę blogi na różne tematy i wiem jak cieszy kolejny nowy czytelnik :) życzę Ci kolejnych tylu lat, a nawet więcej! zapraszam na swojego nowego bloga:
    selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Krusz!♡ Ty baranie zapomniałaś napisać o najważniejszej rzeczy, która ci się przytrafiła. Czyli....Poznanie MNIE!! no i Kamy XD

    Oczywiście cieplutkie pozdrowionka ode mnie i całej rodzinki ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.