niedziela, 17 stycznia 2016

REVIEW: FASHION GRAY

Dzisiaj przychodzę z kolejną recenzją soczewek od Klepspop- FASHION GRAY, o której wspominałam w poprzedniej recenzji.


Soczewki przyszły do mnie razem z BUNNY COLOR BROWN. Jak już mówiłam w tamtej recenzji, przesyłka przyszła bardzo szybko, około po tygodniu od wysłania. Pudełka były mocno owinięte folią bąbelkową. Do każdej pary była dołączona plastikowa pęseta oraz pojemniczek.





WYGODA: Gdy założyłam je po raz pierwszy musiałam je po dwóch minutach zdjąć. Lewa soczewka strasznie zaczęła mnie kłuć. Czyściłam ją kilka razy ale niestety to nie pomagało. Odpuściłam sobie ponowne ich założenie i zrobiłam to dopiero następnego dnia. Na początku nic się nie działo i bardzo mnie to cieszyło, lecz po około pół godzinie znów to poczułam w dokładnie tym samym miejscu (u góry po prawej stronie). Byłam wtedy niestety w Kielcach i nie mogłam nic z nimi zrobić, więc przetarłam oko kilka razy, aż w końcu przestało boleć. Gdy wróciłam do domu, nic się nie działo i szczerze mówiąc kompletnie o nich zapomniałam. Odezwały się dopiero po jakimś czasie, więc zdjęłam je, dokładnie oczyściłam i stwierdziłam, że na dzisiaj je zdejmę. Miałam jeszcze takie sytuacje przez kilka kolejnych dni, aż w końcu przestało się to dziać. Nie mam pojęcia, czym mogło być to spowodowane. Obecnie chodzę już w nich od pół miesiąca i nie mam z nich żadnych problemów, noszę je całymi dniami i nic się nie dzieje. 






WYGLĄD: Uważam, że są wspaniałe. Zawsze chciałam mieć czarne soczewki. Gdy je pierwszy raz założyłam i okazało się, że mi przeszkadzają, byłam strasznie smutna, ponieważ tak bardzo mi się spodobały. Na szczęście mogę je teraz nosić bez problemu. 




6 komentarzy:

  1. Ale Ci ciekawie w nich! Dla mnie tego typu są zupełnie niekorzystne, wychodzą nudno, ale u Ciebie świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie w nich wyglądasz :) Może kiedyś sobie sprawię jakieś soczewki, ale a)nie mam pieniędzy na razie i b)trochę się boję o oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, też przez wiele czasu nie mogłam sobie pozwolić na soczewki ze względu na pieniądze. Polecam co jakiś czas odwiedzać Klenspop, ponieważ często mają przeceny, raz było wystawione kilkanaście modeli po 4$! I zawsze mają Lucky Event, gdzie są soczewki przecenione na 7$ (aczkolwiek obecny kurs zbytnio łaskawy nie jest, dolar kosztuje prawie 4.10pln), kiedyś Fashion Gray były na tej przecenie, teraz jest ten sam model tylko brązowe. :)

      Usuń
  3. Fantastyczny efekt! Jeśli kiedyś sama ich nie dostanę, to kupię, jeśli u Ciebie wyglądają tak fenomenalnie, to u mnie też będą, mam bardzo zbliżony kolor oczu. Dzięki Tobie dowiedziałam się o Klenspop, pomyślałam, że napiszę, zbliżają się cosplaye, więc soczewki się przydadzą i co? Czekam na swoją pierwszą parę ;)

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o jesuu cudne *o*

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jezusie najsłodszy, jakie piękne soczewki *^* Ślicznie Ci w nich kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.