niedziela, 28 lutego 2016

I love playing with fire and I don't wanna get burned

Ostatnio, gdy rozmyślałam o blogu, zaczęłam się zastanawiać nad tym, jak zaczynam posty i chodzi mi tutaj o te kilka pierwszych zdań. Przejrzałam kilka poprzednich notek i zauważyłam, że w dość pesymistyczny /zresztą bardzo mi bliski/ sposób, czego główną przyczyną jest szkoła. Dlatego tym razem postanowiłam, że ten post rozpocznę dość miłym akcentem, mianowicie chciałabym gorąco podziękować za równe 200 obserwatorów oraz 50.000 wyświetleń. Nawet nie wiecie jak bardzo jestem za taki wynik wdzięczna wszystkim, którzy czytają mojego bloga. Wiem, że niektórzy potrafią osiągnąć taki wynik w niecały rok, lecz nie jestem nikim szczególnym, więc jak na taką osobę jak ja to bardzo dużo.
W poprzednim poście mówiłam o tym, że dzisiaj pojawi się coś przełomowego, lecz jednak nie uważam, że można to takim nazwać. Wybrałam się na pierwszą w moim życiu 'sesję na bloga'. Dla niektórych to norma, dla mnie coś ogromnie niezręcznego, ponieważ nie umiem pozować i dodawanie masy swoich zdjęć jest dość... krępujące?  Cóż, mam nadzieje, że z czasem się to zmieni. Za zdjęcia dziękuję moim przyjaciółkom, jedna z nich założyła nawet bloga- xMikuxx. Mam nadzieję, że nie wyglądają źle.
Zdjęcia robiłyśmy w jakiś opuszczonym budynku. Legenda mówi, że dawno temu miała tutaj powstać biedronka. Od tego czasu stał się miejscem spotkań lokalnych satanistów oraz został zamalowany przeróżnymi hasłami. Swojemu ulubionemu poświęciłam ostatnie zdjęcie, ponieważ zbyt rzadko spotyka się takie w naszym kraju.










Bluzka- SH  Spódnica- Vinted  Buty- Vinted  Tattoo choker- eBay

28 komentarzy:

  1. Jaka ładna frojnd ❤ więcej takich postów dodawaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaka jesteś śliczna, tak napomnę na początku- również zacznę miłym akcentem! Sesja zdecydowanie wyszła ci, sama mam tak, że po prostu się wstydzę. Stąd brak zdjęć przedstawiających mnie na blogu.
    Gratuluje obserwatorów i wyświetleń, mogę być również dumna, że się przyczyniłam do takiej liczby jako wierna obserwatorka bloga? Dalszych sukcesów!
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystko, to bardzo miłe, nawet nie wiesz jaką radość sprawiłaś mi tym komentarzem. ✿

      Usuń
  3. gratulacje! z takiego samego materiału mam spodniczke! super post!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, kocham te spódniczki <3

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia :) Wstawianie swoich zdjęć na początku jest krępujące, później do tego się przyzwyczaisz i z chęcią będziesz wybierać się na różne sesje, przynajmniej powinnaś, bo masz do tego predyspozycje, ale to tylko moim zdaniem. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Mega, klimatyczne zdjęcia :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że się przełamiesz co do "sesji na bloga" :D bo to fajna sprawa :) z czasem przyjdzie i swoboda, skrępowanie odejdzie , zobaczysz ;P
    gratuluję tak pięknego wyniku, wyświetleń i czytelników :*

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga :D
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska sceneria! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń. To naprawdę dużo! Fajnie, że tym razem postanowiłaś zacząć milszym akcentem. ;) Oj, w końcu się przyzwyczaisz do tych zdjęć, tym bardziej, że wyglądasz na nich naprawdę ślicznie! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :*
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam stare, opuszczone budynki czy miasta. Od zawsze mnie intrygowała historia starych miejsc, wyobrażam sobie jak mogło to kiedyś wyglądać i co się tam działo. Moim jednym z najmniejszych i najmniej istotnych marzeń jest wycieczka do Czarnobyla, bądź innego miasta widmo :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również marzy się wycieczka do Czarnobyla, chyba nigdzie nie chcę aż tak bardzo pojechać jak tam!

      Usuń
  13. Super zdjęcia ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję osiągnięć na blogu, oby coraz bardziej się rozwijał! :) Fajnie, że odważyłaś się na pierwszą sesję, bo wyszła super. Stylizacja jak najbardziej w moim guście ;)

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są super jakościowo bo i pomysłowe i profesjonalne lecz jak dla mnie bardzo mroczne :/

    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/calvin-klein.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, cudowna sesja *.*
    Ślicznie wyszłaś, a do tego jest bardzo klimatycznie. Oby więcej takich sesji :)

    lucy--chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.