niedziela, 21 lutego 2016

REVIEW: ELLEN PANDA BLUE

Dzisiaj napiszę o kolejnej parze soczewek od Klenspop, mianowicie o ELLEN PANDA BLUE. Mam nadzieję, że nie przeszkadza fakt, iż niedawno była już jedna recenzja, aczkolwiek czas mnie goni i wypadałoby ja napisać. W kolejnej notce pojawi się coś 'przełomowego', lecz bez pomocy przyjaciółek nigdy bym nawet nie pomyślała o tym.


Soczewki przyszły do mnie razem z Ellen Panda Brown, których recenzję postaram się zrobić dopiero za jakiś czas. Na tę przesyłkę musiałam czekać ok. 3 dni dłużej niż na poprzednie, ale to żaden problem. Pudełko było zawinięte folią, a wewnątrz w foliowej torebce jak zwykle pudełeczka z soczewkami, pojemniczki oraz tym razem jedna pęseta, co uważam za dobre rozwiązanie, ponieważ mam już ich nadmiar. Jak widzicie pudełko z soczewkami jest inne, na zdjęciu wygląda na żółte lecz w rzeczywistości wpada trochę bardziej w zielony.





WYGODA: Są niesamowite. Nie mam pojęcia co mogę o nich powiedzieć o nich pod względem wygody, ponieważ tak wspaniałych soczewek jeszcze nigdy nie miałam na oczach. Podejrzewam, że to ze względu na ich dość spory rozmiar. Oczy nigdy w nich mnie nie swędzą, miałam je założone kiedyś przez ponad 30 godzin /przy czym zdjęłam je na 5 minut, ponieważ myślałam że pójdę spać, a jednak nie poszłam + tak, wiem, to bardzo złe z mojej strony/ i nie sprawiały mi najmniejszego problemu.





WYGLĄD: Bardzo podoba mi się ich rozmiar, zawsze chciałam mieć soczewki, które znacznie powiększają oczy i wreszcie się doczekałam. Bardzo podoba mi się ich kolor i uważam, że zimne kolory mi pasują. Jedynie ich zewnętrzna obwódka jest troszkę za cienka i widać mi przez nie białko, ale można to zauważyć tylko wtedy, gdy się dokładnie przyjrzy i nie przeszkadza mi to ani trochę.




5 komentarzy:

  1. Genialnie wyglądają! Też bym chciała nosić soczewki, ale tak bardzo boję się zakładania i ściągania, ehh :D
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądają <3 akurat szukam powiększających niebieskich soczewek do cosplayu i chyba się na nie skuszę <3 ile czekałaś dokładnie na wysyłkę?

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra soczewki. Wyglądasz cudownie. Pewnie sama się skuszę na takie. Pokażę się znajomym i zobaczmy co powiedzą :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.