niedziela, 7 lutego 2016

You should learn how to say no

Jestem bardzo zmęczona, mimo że dzisiejszy dzień spędziłam nic nie robiąc. Od około trzech tygodni nie dodałam żadnego posta i chciałabym za to przeprosić, ale niestety nie mogłam znaleźć na nic czasu. W ten weekend zregenerowałam swoje siły dzięki czytaniu uroczych internetowych komiksów /może zrobię kiedyś post z moimi ulubionymi? nice idea/, oglądaniu śmiesznych filmików i przeglądaniu eBaya, nie potrzebuję wiele do szczęścia.
Tegoroczne ferie były wspaniałe, najwspanialsze ze wszystkich. Po kilku latach znajomości wreszcie zobaczyłam się z Julią. Przyjechała do mnie niestety tylko na kilka dni, lecz już planujemy, że w wakacje zobaczymy się dwa razy. Czas spędziłyśmy głównie grając i oglądając filmy oraz robiąc zakupy życia w lumpie, czyli niezbyt nadzwyczajnie, ale byłam szczęśliwa spędzając z nią każdą chwilę.
Długo zastanawiałam się, o czym mogłaby być dzisiejsza notka i pomyślałam, że dawno nie było żadnych inspiracji. Przeglądając tumblra rzuciło mi się w oczy kilka ładnych, welurowych ubrań, więc postanowiłam, że zrobię velvetinspo. Uwielbiam wszystko, co welurowe, sama posiadam niezłą kolekcję ciuszków z tego materiału. Większość z nich kupiłam w lumpeksach, lecz nigdy ich nie nosiłam, ponieważ wyglądałam w nich 'niespecjalnie' /żeby nie mówić odpychająco/, lecz kosztowały niewiele i szkoda było ich nie wziąć. No cóż, enjoy.














3 komentarze:

  1. Haaa, też uwielbiam welur! Mam sporo takich ubrań i swego czasu uwielbiałam je nosić. Teraz przestawiłam się jednak na trochę inne klimaty, ale raczej będą nawroty, więc ich nie wyrzucam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie niedługo się kończą, jakoś specjalne nie były-czytanie, czasem gdzieś wyszłam lecz najczęściej leniuchowałam. Było w sumie miło.
    Śliczne ubrania! Kocham welur ale jakoś się w nim nie widzę, nie miałam okazji przymierzyć nic z tego materiału.

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba przez ciebie inaczej spojrzałam na ten materiał xd zwłaszcza ta bordowa koszula jest cudna <3

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.